سید جلال و تهدید سرپرست استقلال؛ با سامره، بدتر از خودش برخورد می‌کنیم

سید جلال و تهدید سرپرست استقلال؛ با سامره، بدتر از خودش برخورد می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی – صحبتهای دیروز سرپرست استقلال در پایان دربی، واکنش مربی پرسپولیس را به دنبال داشته است.

به گزارش فوتبالی، علی سامره جزو‌ کسانی بود که تندترین اظهارات را در میکسدزون ورزشگاه آزادی داشت و در گفتگوی خود با خبرنگاران مدعی شد پرسپولیس عادت کرده امتیازات مفت جمع کند و اگر VAR نبود حق استقلال هم همانند سایر تیم‌ها برابر پرسپولیس ضایع می‌شد چرا که پرسپولیس این فصل هفت الی هشت امتیاز مفت جمع کرده است!

سامره همچنین با کنایه عنوان داشت که دوران چاکرم و نوکرم و سر داور غر زدن و امتیاز جمع کردن گذشته و VAR  باید برای همه باشگاه‌ها اجباری شود تا شرایط عادلانه پیش برود.

همین مصاحبه باعث شد تا باشگاه پرسپولیس خیلی زود اعلام موضع کند و از جواد نکونام، سیدحسین حسینی و علی سامره شکایت کند.

امروز هم سید جلال حسینی مربی پرسپولیسی‌ها در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس، اعلام کرده اگر کمیته انضباطی به صحبت‌های سرپرست آبی‌ها ورود نکند، به بدترین شکل پاسخ او را خواهند داد و حتی بدتر از خودشان جواب می‌دهند!

صحبت‌های حسینی را بخوانید:" واقعاً برای این آقا متأسفم که عنوان سرپرستی تیم را دارد اما به خودش اجازه می‌دهد این طور صحبت کند. او باید بداند که درباره پرسپولیس چطور حرف بزند. ما در اینباره منتظر تصمیم قاطع کمیته انضباطی هستیم، اما اگر کمیته انضباطی به این مسأله ورود نکند به بدترین شکل پاسخ او را خواهیم داد. اگر کمیته انضباطی به این صحبت‌ها و توهین‌ها ورود نکند، بدتر از خودشان پاسخ‌شان را می‌دهیم. این فرد باید بداند که درباره پرسپولیس چطور صحبت کند. من برای او واقعا متأسفم که اینگونه صحبت کرده و به حال این فوتبال تأسف می‌خورم. باز هم می‌گویم که اگر کمیته انضباطی به این مسأله ورود نکند عین خودشان رفتار می‌کنیم."

1997