خبر ویژه/ وی‌ ای‌ آر میهمان بازی‌های بزرگ لیگ برتر در ورزشگاه آزادی!

خبر ویژه/ وی‌ ای‌ آر میهمان بازی‌های بزرگ لیگ برتر در ورزشگاه آزادی!

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود VAR در بازی‌های بزرگ و حساس لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دیروز بازی دربی با کمک داور ویدیویی برگزار شد تا طلسم استفاده از این تکنولوژی در مسابقات لیگ برتر ایران بشکند. دیداری که البته استفاده از VAR در آن هم بسیار مورد حرف و حدیث قرار گرفت و اعتراضات کم نبود.

با این حال رئیس کمیته داوران و مسئولان برگزاری مسابقه اکثراً از اولین تجربه حضور VAR راضی بودند و حتی خداداد افشاریان در گفت و گوی خود مدعی شد با آرامش ورزشگاه را ترک می‌کند.

حالا خبر رسیده که مسئولین برگزاری مسابقات قصد دارند علاوه بر دربی بازی‌های حساس لیگ برتر از جمله رویارویی استقلال و پرسپولیس با سپاهان و تراکتور در ورزشگاه آزادی را با VAR برگزار کنند. این تصمیم برای بازی فینال جام حذفی هم گرفته می شود.

با این حساب VAR فعلاً در بازی‌های بزرگ لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، مورد استقاده قرار خواهد گرفت و طبیعتا این هم تصمیمی است که مخالفان خود را خواهد داشت و سایر تیم‌ها به آن اعتراض خواهند کرد و باید دید در آینده چه پیش می‌آید.

البته ممکن است تراکتور و سپاهان و دیگر تیمهای پولدار لیگ برتر هم بخواهند از این فناوری استفاده کنند که باید دید چه اتفاق هایی خواهد افتاد!

1997