یورگن کلوپ خود را عامل شکست مقابل یونیون سن ژیل می داند

یورگن کلوپ خود را عامل شکست مقابل یونیون سن ژیل می داند

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ اعتراف کرد که تغییرات او در ترکیب اصلی لیورپول، ریتم بازی این تیم را مقابل یونیون سن ژیل مختل کرد.

به گزارش فوتبالی ، تیم لیورپول روز پنجشنبه ۲-۱ مقابل یونیون سن ژیلو در لیگ اروپا شکست خورد. بازیکنان لیورپول در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا در بلژیک در تمام ۹۰ دقیقه تنها دو شوت زدند. کلوپ در بازی آخر هفته گذشته مقابل کریستال پالاس، ۹ تغییر در ترکیب اصلی خود ایجاد کرد و کانر بردلی، لوک چمبرز، بن دواک و کاید گوردون را به ترکیب اصلی فرستاد.

کلوپ اکنون احساس می‌کند تغییرات او کار را برای تیمش سخت‌تر کرده است و به تلویزیون لیورپول گفت: "فکر می‌کنم این یک برد خوب برای رویال یونیون سن ژیل بود. من در ریتم بازی تیم خود تغییرات زیادی را ایجاد کردم. گل‌هایی که خوردیم موقعیت جدی نبود و ما می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم. آن هم در دقایق پایانی که اتفاق نیفتاد."

کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی اضافه کرد: "فکر می‌کنم قطعاً همه ما یک بازی تاکتیکی را دیدیم، بنابراین از نظر من این یک برد شایسته برای یونیون سن ژیل بود. حتی اگر گل اول آفساید بوده باشد نتیجه تغییری نخواهد کرد"

لیورپول پیش از این با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی قبلی خود، جایگاه خود را در دور حذفی به عنوان تیم اول گروه تضمین کرده بود. تیم لیورپول در حال حاضر با مشکلات شدید مصدومیت بازیکنان کلیدی دست و پنجه نرم می کند، زیرا جوئل ماتیپ، دیوگو ژوتا، الکسیس مک آلیستر و اندی رابرتسون همگی در دسترس سرمربی نیستند.

۱۰۰۹