شکست ذخیره های لیورپول در هفته پایانی لیگ اروپا

شکست ذخیره های لیورپول در هفته پایانی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا با شکست خارج از خانه لیورپول پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ اروپا در شرایطی هفته پایانی خود را پیگیری می کند که در یکی از بازی های گروه E دو تیم یونیون سن ژیل بلژیک و لیورپول انگلیس در کشور بلژیک به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید. در این دیدار که در ورزشگاه جوزپ مارین برگزار شد تیم یونیون سن ژیل ابتدا در دقیقه ۳۲ توسط محمد آمورا بازیکن الجزایری خود به گل اول رسید اما ۷ دقیقه بعد شاگردان کلوپ توسط کوانسا مدافع جوان خود به گل تساوی دست پیدا کردند. در دقیقه پایانی نیمه اول پوئتراس بازیکن اسپانیایی تیم یونیون سن ژیل گل دوم را به ثمر رساند تا تیم میزبان با برتری ۲-۱ نیمه اول را به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم این دیدار لیورپول که از ترکیب دوم خود استفاده کرده بود به تلاش برای زدن گل تساوی پرداخت و چندین بار هم تا آستانه زدن گل مساوی پیش رفت اما موفق به انجام این کار نشد تا در نهایت نتیجه پایانی این بازی همان نتیجه نیمه اول یعنی ۲-۱ به سود تیم بلژیکی یعنی یونیون سن ژیل به پایان برسد. البته سه امتیاز این دیدار تغییری در سرنوشت تیم های صعود کننده از این گروه به دور حذفی ایجاد نکرد.

در جدول رده بندی گروه E تیم لیورپول با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد و تیم تولوز فرانسه نیز‌ با ۱۱ امتیاز تیم دوم این گروه شد و به دور حذفی مسابقات صعود کرد. تیم یونیون سن ژیل بلژیک هم با کسب ۸ امیتاز و بالاتر از تیم لاسک اتریش به مرحله حذفی لیگ کنفرانس اروپا صعود کرد.

۱۰۰۹