محمدی: مطمئنم پرسپولیس امتیازات بیشتری را می‌گیرد

محمدی: مطمئنم پرسپولیس امتیازات بیشتری را می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی سابق پرسپولیس گفت: باید چه در مدیریت و چه در کادر فنی دنبال آن هدف باشند که خوشحال کردن دل هوادار است.

به گزارش فوتبالی، محمد محمدی از بازیکنان اسبق استقلال و پرسپولیس که برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی آمده، درباره بازی امروز اظهارداشت: آخرین بازی که اینجا بودیم زمانی بود که قهرمان جام حذفی شدیم. امروز هم آمدیم تا با امید خدا نتیجه خوب برای پرسپولیس رقم بخورد و دل هواداران شاد شود

معاون ورزشی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: شرایط بد نیست و نسبتا بهتر شده است. فشاری که به خاطر حضور در جام باشگاه‌ها و لیگ روی پرسپولیس بود حالا متاسفانه با حذف از آسیا کمتر شده است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه پرسپولیس سال گذشته جام گرفت اما الان دلخوری‌هایی هست، این شرایط را چطور می بینید؟ تصریح کرد: اختلاف نظر همیشه هست و نمی‌شود همه همسو باشند. باید تلاش کنند به عنوان عضوی از باشگاه پرسپولیس چه در مدیریت و چه در کادر فنی دنبال آن هدف باشند که خوشحال کردن دل هوادار است. سال قبل هم عنایت خداوند بود که توانستیم ۳ جام بگیریم. فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و قرار نیست همه بازی‌ها را ببریم. هوادار باهوش است، درک می‌کند و بازی را می‌فهمد. امیدوارم شرایط به سمت و سویی برود که همان روال قبل باشد. اتفاق خاصی نیفتاده، هفته ۱۱، ۱۲ هستیم و تا آخر لیگ زمان زیادی مانده است. مطمئنا پرسپولیس امتیازات بیشتری را می‌گیرد.

محمدی درباره اینکه شما سابقه دروازه‌بان در هر ۲ تیم را دارید، نقش گلرها را در این بازی چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویند دروازه‌بان ها ۵۰ درصد یک تیم هستند اما فکر می‌کنم در دربی بیشتر باشند. آرامشی که یک دروازه‌بان می‌تواند به تیم بدهد با وجود فشارها و حضور هواداران نقش بسیار تاثیرگذاری دارد امیدوارم امروز مثل همه بازی‌هایی که علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی داشته امروز هم همینطور باشد تا نتیجه خوبی رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سوال که کفه سنگین را در بخش دروازه به سمت پرسپولیس می‌بینید گفت: نمی‌توان شخصی و فرد به فرد صحبت کرد اما فکر می‌کنم پرسپولیس در این دربی نفراتی دربی‌باز دارد اما در نهایت اینکه پرسپولیس تجربه بیشتری دارد.

1999