پنج گزینه جانشینی تن‌هاگ در منچستریونایتد

پنج گزینه جانشینی تن‌هاگ در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به تغییراتی ناگهانی نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، دوران تن هاگ رو به پایان است. مربی هلندی در فصل اولش در یونایتد موفق بود اما در فصل دومش عملکرد جالبی نداشت.  یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا شرایط وحشتناکی داشت و در لیگ نیز اصلا شرایط خوبی ندارد. اگر تن هاگ اخراج شود، گزینه های مختلفی برای جانشینی او وجود خواهند داشت. این گزینه ها را بررسی می کنیم:

1- جولن لوپتگی: مربی اسپانیایی تجربه حضور در لیگ انگلیس را دارد و در حال حاضر بدون تیم است. او به واسطه مشکلات مالی ولورهمپتون از این تیم استعفا داد. باشگاه های مختلفی در ماه های اخیر با او تماس گرفته اند. اخیرا پیشنهاد نجومی و هجده میلیون یورویی عربستانی ها را رد کرده است و تمرکزش روی حضور در فوتبال انگلیس است.

2- گراهام پاتر: این مربی از زمان اخراج از چلسی همچنان بدون تیم است. منچستریونایتد و ناپولی با این مربی تماس  هایی گرفته اند. پاتر دوران موفقی در برایتون داشت اما در چلسی چندان شرایط خوبی نداشت.

3- یواخیم لوو:  مربی سابق تیم ملی آلمان می تواند یکی از گزینه های یونایتد باشد. این مربی مدتهاست که بدون تیم است و مشخص نیست که چه برنامه ای برای بازگشت به دنیای مربیگری دارد.

4- آنتونیو کونته: این مربی 54 ساله ایتالیایی پیش از این نیز مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت. او هم به خوبی با جو لیگ انگلیس آشنایی دارد که البته سختگیری های بیش از حدش باعث می شود که بازیکنان علاقه چندانی به کار کردن با او نداشته باشند.

5- زین الدین زیدان: اسطوره رئال مادرید با تجربه سه قهرمانی اروپا بدون تردید رویای بزرگ منچستریونایتد است اما این مربی نشان داده که خیلی سخت به پیشنهادهایش توجه می کند. او از زمان ترک رئال مادرید، دو سال و نیم است که بدون تیم است.

4125