هدیه کریسمس بامزه بدل مسی برای کرگر: یک الاغ!

هدیه کریسمس بامزه بدل مسی برای کرگر: یک الاغ!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی رابطه خوبی با جیمی کرگر و نظرات کارشناسی اسطوره لیورپول ندارد هر چند که شبکه CBS سعی کرد که به اختلاف انها خاتمه ببخشد.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که ستاره اینتر میامی حاضر نشده تا در این شبکه تلویزیونی آمریکایی به علت ارتباطش با کرگر حضور پیدا کند. ملی پوش سابق انگلیسی پیش از این، مسی را "الاغ" نامیده بود.

شبکه CBS تصمیم گرفت که به بهانه کریسمس، یک پیام جالب را برای کرگر بفرستد. در این برنامه، بدل بازیکن آرژانتینی  در پیامی ویدیویی خطاب به اسطوره لیورپول گفت:" این پیامی برای جیمی است. با توجه به این که به فصلی رسیده ایم که باید در آن حسن نیت داشته باشیم و هیچ کس نباید در کریسمس تنها باشد، تصمیم گرفتم که تو هم نباید هرگز تنها قدم بزنی. این هدیه کریسمس من برای توست." و بعد از ان تصویری از یک الاغ در حال خوردن علف پخش شد!

کرگر حسابی به این شوخی خندید. مدافع سابق لیورپول بدین ترتیب به بهانه اختلافاتش با مسی با این شوخی جالب مواجه شد. مشخص نیست که آیا مسی و کرگر دوباره با هم آشتی خواهند کرد  یا نه  اما در هر صورت این شوخی بامزه حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است.

4125