مشخص شدن اولین حریف مسی و اینتر میامی در کاپ قهرمانان کونکاکاف

مشخص شدن اولین حریف مسی و اینتر میامی در کاپ قهرمانان کونکاکاف

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و اینتر میامی از مسیر خود برای کسب قهرمانی در جام قهرمانان کونکاکاف (آمریکای شمالی و مرکزی) مطلع شدند.

به گزارش فوتبالی، تیم آمریکایی خودش را برای اولین حضور در مسابقات قاره ای آماده می کند. قهرمانی آنها در مسابقات لیگز کاپ باعث شد تا سهمیه حضور در جام قهرمانان را به دست بیاورند. مسی و تیمش از مرحله هشتم نهایی وارد مسابقات می شوند که البته قرعه کشی بازیها مشخص شده است. اینتر میامی می داند که در اولین بازی خود به مصاف برنده بازی نشویل از آمریکا (حریفشان در فینال لیگزکاپ) و موکا از جمهوری دومینیکن می رود.

اورلاندو سیتی، سینسیناتی، هیوستون دینامو و سن لوییز سیتی از آمریکا نیز در سمتی از جدول قرار گفته اند که اینتر میامی از آن حضور دارند. اگر تیم مسی تا نیمه نهایی مسابقات پیش برود، با کلمبوس کرو یا تیگرس، قهرمان مکزیک روبرو می شود.

قرعه کشی جام قهرمانان کونکاکاف:
فیلادلفیا یونیون - ساپریسا
تولوکا - هردیانو
آمریکا - استلی
چیواس گوادالاخارا - فورژ
نیوانگلند روولوشن - کای
هیوستون دینامو - سن لوییز سیتی
تیگرس اونال - ونکوور وایتکپس
مونتری- کومونیکاسیون
سینسیناتی - کاوالیر
نشویل - موکا

تیم هایی که از یک هشتم نهایی وارد می شوند: پاچوکا، رابین هوود،  آلاخوئلنسه، کلمبوس کرو، اینتر میامی

باشگاه هایی نظیر فیلادلفیا یونیون، پاچوکا و کلوب آمریکا ممکن است که رقبای اصلی اینتر میامی باشند. اولین مرحله مسابقات در روز شانزدهم بهمن برگزار می شود و یک هشتم نهایی نیز بین 15 تا 24 اسفند برگزار می شود. بازیها به صورت رفت و برگشتی مشخص خواهد شد.

4125