عکس؛ چهره ناراحت مدیر بارسلونا پس از شکست مقابل آنتورپ

عکس؛ چهره ناراحت مدیر بارسلونا پس از شکست مقابل آنتورپ

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا پس از شکست غیرمنتظره این تیم مقابل آنتورپ با نتیجه سه بر دو در لیگ قهرمانان اروپا به رختکن تیمش رفت.

به گزارش فوتبالی، حضور مدیر بارسلونا در رختکن پس از بازیها اتفاقی مرسوم است. در حقیقت او صرفنظر از هر شرایطی معمولا وارد رختکن تیم می شود و با کادر فنی و بازیکنان گفتگو می کند. این بار اما لاپورتا در حالی به رختکن رفت که چهره اش کاملا ناراحت به نظر می رسید. 

خوان لاپورتا حاضر به صحبت با خبرنگاران نبود و وقتی خبرنگاری از او پرسید:"مدیر... به ژاوی صد در صد اعتماد دارید؟" هیچ پاسخی به او نداد و با چهره ای بسیار جدی به همراه انریک ماسیپ وارد خودرو شد. در حقیقت  حالت چهره لاپورتا پس از این شکست حسابی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و برخی تصور می کنند که مدیر بارسلونا بیش از هر زمان دیگری به اخراج ژاوی فکر می کند.

بازی بارسلونا و آنتورپ از نظر شرایط جدول تاثیری برای کاتالان ها نداشت چرا که آنها حتی با وجود شکست هم توانستند صدرنشین گروه شوند اما این بازی از نظر مالی برای بارسا خیلی مهم بود. در حقیقت هر پیروزی در مرحله گروهی برای تیم ها حدود سه میلیون یورو پاداش دارد که بارسلونا با این شکست، این پاداش قابل توجه را از دست داد.

4125