پیام تبریک ارلینگ هالند پس از گلزنی کالوین فیلیپس

پیام تبریک ارلینگ هالند پس از گلزنی کالوین فیلیپس

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی پس از اولین گل کالوین فیلیپس برای تیم پپ گواردیولا، پیامی را برای این بازیکن ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی ، فیلیپس روز چهارشنبه در حالی که قهرمان اروپا مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به پایان رساند گلی را برای منچسترسیتی به ثمر رساند. این بازی شب خوبی برای تیم گواردیولا بود و فیلیپس اولین گل خود در منچسترسیتی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. هالند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما مطمئناً از گل فیلیپس لذت برد زیرا او گل هم تیمی خود را از روی نقطه پنالتی تماشا کرد.

فیلیپس از زمان انتقال به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۲ برای حضور در ترکیب ثابت تیم با مشکل مواجه شده و تنها برای دومین بار در این فصل در ترکیب ثابت قرار گرفت. گواردیولا از اینکه فیلیپس را بیشتر انتخاب نکرده است عذرخواهی کرده است، اما همچنین گفته است که برای دیدن او در تیمش بی تاب است.

بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم این هافبک در ژانویه از این تیم برود، به خصوص که در صورت سپری کردن بقیه فصل روی نیمکت که احتمال از دست دادن جایگاه در تیم انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ را به دنبال دارد. فیلیپس در حال حاضر مورد توجه چندین باشگاه از جمله نیوکاسل، یوونتوس و حتی منچستریونایتد قرار گرفته است. فیلیپس اولین گل خود را در تمام رقابت ها برای منچسترسیتی به ثمر رساند و اولین گل خود را در ۵۱ امین بازی باشگاهی در طول دوران حضورش در لیدزیونایتد و منچسترسیتی را از آگوست ۲۰۲۱، به ثمر رساند.

۱۰۰۹