رونالدو از بازی ویدیویی رقیب EA Sports FC حمایت می‌کند

رونالدو از بازی ویدیویی رقیب EA Sports FC حمایت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو قرار است که نقشی کلیدی در توسعه یک بازی ویدیویی نوپا در ارتباط با فوتبال خواهد داشت چرا که ستاره النصر به یکی از سرمایه گذاران این بازی جدید تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سال گذشته اعلام شد که یک بازی ویدیویی مرتبط با فوتبال جدید قرار است که کارش را آغاز کند تا با EA Sports FC و eFootball رقابت کند. این بازی که UFL نام دارد، توسط شرکت استرایکرز توسعه داده شده است و این وعده را به کاربران داده که به یک بازی رایگان تبدیل شود و از طرفی کاربران فقط در مقابل افرادی بازی خواهند کرد که سطح مهارت مشابه آنها را دارند و همین مسئله باعث می شود تا لذت بازی کردن برایشان بیشتر شود.

این بازی قرار است که شامل لیگ هایی با امکان صعود و سقوط باشد که تورنمنت های آن به اندازه یک فصل کامل به اتمام می رسد و در پایان فصل فقط یک بازیکن در کل دنیا به عنوان قهرمان UFL معرفی خواهد شد. استرایکرز البته اعلام کرده است که نسخه آفلاین بازی و همچنین نسخه های دو در مقابل دو و سه در مقابل سه نیز عرضه شود.

سال گذشته کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به طرح روی جلد بازی UFL تبدیل شد و در آستانه ارائه نسخه جدید بازی، کریستیانو رونالدو به یکی از سرمایه گذاران آن تبدیل شده است. 

در حقیقت رونالدو بخشی از گروهی است که حاضر شده اند تا برای توسعه این بازی 40 میلیون دلار هزینه کنند.

4125