خبر جدید بیرانوند درباره امیری؛ مصدومیتش جدی نیست!

خبر جدید بیرانوند درباره امیری؛ مصدومیتش جدی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – در حالی که در روزهای اخیر خیلی از رسانه‌ها خبر داده‌اند که وحید امیری به دلیل مصدومیت،غایب بزرگ تیم ملی در جام ملت‌ها خواهد بود، اما همبازی او در پرسپولیس این خبر را تکذیب کرده است

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که در دقایق پایانی بازیِ رفت پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شده بود نتوانست این تیم را در چند بازی لیگ قهرمانان و لیگ برتر همراهی کند.

آن روزها علیرضا بیرانوند که خودش چند روز قبل از بازی با النصر مصدوم شده و به شکلی باورنکردنی به آن بازی رسیده بود وعده داد که مصدومیت امیری هم خیلی طول نمی‌کشد و او به بازی دوم با الدحیل می‌رسد اما این اتفاق نیفتاد و امیری در بازی چهارم پرسپولیس در آسیا برای دقایقی به زمین رفت.

پس از چند دقیقه امیری دوباره مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. هافبک – مهاجم پرسپولیس از آن روز تا حالا مشغول مداواست و نتوانسته در بازی‌های تیمش حضور پیدا کند.

طولانی شدن دوران مصدومیت امیری باعث شد برخی رسانه‌ها خبر از عدم دعوت او به تیم ملی بدهند و او را غایب بزرگ ایران در جام ملت‌‌های آسیا بدانند. جالب است که وعده اول بیرانوند درباره بازگشت زودهنگام امیری تحقق پیدا نکرد اما حالا بیرانوند دوباره وعده جدیدی درباره این بازیکن داده است.

بیرانوند در این باره به ایران‌ورزشی گفته است: «خبرهایی که در مورد مصدومیت وحید نوشته شده درست نیست چون خواندم که کشاله وحید پاره شده در حالی که وحید همسترینگش مشکل پیدا کرده بود و منتظریم که ان‌شاءالله بعد از دربی هم کم کم کارش را ادامه دهد

چیزی که بیرانوند درباره امیری گفته دقیقا بر خلاف خبری است که رسانه‌‌ها درباره میزان مصدومیت امیری مطرح کرده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید خبر بیرانوند درست است یا خبری که رسانه‌ها داده‌‌اند.

1359