بازیکن ناکام سابق بارسلونا که در لیگ هلند احیا شد

بازیکن ناکام سابق بارسلونا که در لیگ هلند احیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجینیو دست در سال 2020 از آژاکس راهی بارسلونا شد و کاتالان ها برای خرید او 21 میلیون یورو پرداختند.

به گزارش فوتبالی، دست بخشی از یکی از بهترین نسل های تاریخ اژاکس بود و انتظارات زیادی در مورد او وجود داشت اما نتوانست در دوران حضورش در نیوکمپ، انتظارات را برآورده سازد و تجربه انتقال قرضی او به میلان نیز موفقیت آمیز نبود.

دست در لیست مازاد بارسلونا قرار داشت و تصمیم گرفت که به فوتبال کشورش برگردد. این بازیکن در آیندهوون عملکرد درخشانی داشت  و فراتر از سطح انتظارات ظاهر شد. در حقیقت دست در این فصل به جز دو بازی که در اردوی آمریکا حضور پیدا کرد و بعدش به استراحت نیاز داشت، در بقیه بازیهای تیمش فیکس بوده است. او در پست دفاع چپ، نمایش خوبی داشته و با آزادی عملی که پیدا کرده، نمایش خوبی داشته است. 

آیندهوون فصل درخشانی داشته است. آنها در لیگ هلند در پانزده بازی، پانزده پیروزی کسب کرده اند و با 52 گل زده و شش گل خورده خوش درخشیده اند و به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند. 

بارسلونا در حال حاضر روی درآمدزایی از انتقال بازیکن هایی نظیر میراندا و عبدالصمد الزلزولی حساب می کند و حالا می توانند به دست نیز امیدوار باشند. 

4125