دو ستاره رئال مادرید در خطر محرومیت در لیگ قهرمانان اروپا

دو ستاره رئال مادرید در خطر محرومیت در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری رئال مادرید - رئال مادرید با هجده امتیاز و با اقتدار به پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رسید اما به نظر می رسد که رئالی ها باید در مورد محرومیت دو بازیکن نگران باشند.

به گزارش فوتبالی، ادواردو کاماوینگا و جود بلینگام، دو ستاره رئال مادرید با دریافت دو کارت زرد در مرحله گروهی حالا فقط یک کارت تا محرومیت فاصله دارند. بر اساس قوانین لیگ قهرمانان اروپا، هر بازیکنی که سه کارت زرد بگیرد، یک جلسه محروم می شود و بدین ترتیب دو ستاره رئال مادرید باید در بازیهای آینده خیلی احتیاط کنند. کارت زردها در مرحله نیمه نهایی پاک می شود اما پیش از آن، همه کارتها اعمال خواهند شد.

جود بلینگام ستاره انگلیسی نقشی کلیدی در ترکیب رئال مادرید دارد و در این فصل با ثبت شانزده گل خوش درخشیده است در حالی که ادواردو کاماوینگا که در پست هافبک دفاعی بازی می کند، در ترکیب رئال مادرید نقش آچارفرانسه را دارد و حضورش در تیم حائز اهمیت بالایی است. 

رئال مادرید به عنوان صدرنشین به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرده و باید منتظر مشخص شدن نتیجه قرعه کشی در روز دوشنبه باشد تا حریفش را در یک هشتم نهایی بشناسد. امشب هر شانزده تیم صعود کرده به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مشخص می شود.

4125