نگرانی اریک تن هاگ از مصدومیت دو مدافع اصلی خود

نگرانی اریک تن هاگ از مصدومیت دو مدافع اصلی خود

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ در مورد وضعیت هری مگوایر و لوک شاو پس از مصدومیت این دو در باخت منچستریونایتد مقابل بایرن مونیخ نگران است.

به گزارش فوتبالی ، هری مگوایر در نیمه اول به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران خود  بازی را ترک کرد و علیرغم اینکه در ابتدا به نظر می رسید تلاش می کند تا بازی را ادامه دهد، بلافاصله پس از آن تعویض شد. مدافع چپ تیم لوک شاو تمام نیمه اول را بازی کرد اما در نیمه دوم در ترکیب نبود، زیرا مشکوک به آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ بود. منچستریونایتد درنهایت با نتیجه ۱-۰ شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا خارج شد.

تن هاگ در پاسخ به سوالی برای ارزیابی زودهنگام مصدومیت دو ستاره منچستر یونایتد، اذعان کرد که برای پیش بینی زود است. وی در این باره گفت: "باید ۲۴ ساعت صبر کنیم و سپس ارزیابی و تشخیص را انجام دهیم پس باید منتظر باشیم. از دست دادن مگوایر و شاو ضربه بزرگی به تیم ما است که قرار است در بازی بعدی خود در لیگ برتر به مصاف لیورپول در آنفیلد برویم. "

منچستریونایتد اخیراً با مشکل مصدومیت چندین بازیکن خود مواجه شده است. مدافعان این تیم لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا همچنان غایب هستند و بازیکنانی مانند کریستین اریکسن، آماد دیالو و کاسمیرو نیز مصدوم هستند. به علاوه، مارکوس راشفورد به دلیل بیماری بازی میان هفته را از دست داد و مشخص نیست که آیا او برای بازی یکشنبه به تیم بازخواهد گشت یا خیر. تن هاگ مشتاقانه منتظر اخبار خوب مربوط به زوج دفاعی تیم خود خواهد بود.

۱۰۰۹