صعود نمایندگان ژاپن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان‌ آسیا؛ اولسان در آستانه حذف

صعود نمایندگان ژاپن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان‌ آسیا؛ اولسان در آستانه حذف

پایگاه خبری فوتبالی - هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منقطه شرق آسیا پیگیری شد و طی آن مدافع عنوان قهرمانی در آستانه حذف قرار گرفت.
به گزارش فوتبالی، هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آسیا با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

در حساس‌ترین بازی، اولسان هیوندای کره جنوبی در گروه I درحالی به مصاف تیم کاوازاکی ژاپن رفت که حریف ژاپنی صعود خود را به دور بعدی این رقابت‌ها قطعی کرده بود.

در پایان این بازی دو تیم در یک دیدار جذاب به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. تونو و تاتسوکی سکو برای تیم ژاپنی و مارتین آدام دو بار برای اولسان گل زد. کاوازاکی با ۱۶ امتیاز به دور بعدی صعود کرد و اولسان نیز با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. قهرمان سابق آسیا حالا برای صعود به دور بعدی باید منتظر پایان دور گروهی باشد تا به عنوان یکی از تیم‌های دوم آسیا صعود کند.

در دیگر بازی این گروه، جوهردارالتعظیم مالزی در خانه خود به مصاف پاتوم تایلند رفت. در پایان، این بازی با برتری ۴ بر یک تیم مالزیایی خاتمه یافت.

در گروه H، بوریرام تایلند در خانه به مصاف ونتفورت کوفو ژاپن رفت. سامورایی‌ها که برای صعود به برد مقابل میزبان خود نیاز داشتند بازی را خیلی طوفانی آغاز کردند و نیمه اول را با دبل اوتاکا و تک گل هاسگاوا با برتری ۳ بر صفر به پایان رساندند. در نیمه دوم شرایط متفاوت‌تر دنبال شد. تایلندی‌ها که در نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی موفق شدند توسط بودجیندا و گوران کاوسیک ۲ گل‌ را جبران کنند اما در پایان میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. نماینده ژاپن با این پیروزی با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و راهی دور بعدی رقابت‌ها شد.

در دیگر بازی این گروه، ملبورن سیتی استرلیا نیز در خانه به مصاف ژیجیانگ چین قرار گرفت که این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا صعود ملبورن‌سیتی به دور بعدی به اما و اگر کشیده شود.

9989