قصه همیشگی بلیت فروشی دربی؛ سامانه از کار افتاد!

قصه همیشگی بلیت فروشی دربی؛ سامانه از کار افتاد!

پایگاه خبری فوتبالی – سامانه بلیت فروشی دربی در همان دقیقه اولی که باز شد از کار افتاد!

به گزارش فوتبالی، امروز و از ساعاتی پیش رسانه‌ها خبر دادند که بلیت فروشی دربی 102 که روز پنج شنبه برگزار می‌شود از ساعت 15:00 در همان سامانه همیشگی یعنی https://footballeticket.ir آغاز خواهد.

دیروز هم جزییات بیشتری مثل تعداد، سهمیه بانوان و جایگاه بانوان اعلام شده بود. مثلا این که قرار است ۴۶ هزار بلیت به فروش می‌رسد که 3 هزار بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

همچنین قرار شده بانوان استقلالی در جایگاه‌های ۶، ۷ و ۸ و بانوان پرسپولیسی در جایگاه‌های ۳۰، ۳۱ و ۳۲ طبقه دوم ورزشگاه آزادی مستقر شوند. اما از همان دقیقه اول آغاز بلیت فروشی، سایت دچار اختلال شد!

از ساعت 15:00 و با شروع فروش بلیت علاقمندان به خرید بلیت و تماشای دربی به این سایت هجوم بردند و به نظر می‌رسد به همین دلیل سایت دچار اختلال شد. خیلی از کسانی که آدرس سایت را روی گوشی یا لپ‌تاپ خودشان تایپ کردند بلافاصله با پیغام «سرور وبسایت به طور موقت از دسترس خارج شده است» مواجه شدند.

برای عده‌ای هم سایت باز می‌شد اما وقتی روی بخش «خرید بلیت» کلیک می‌کردند پروسه متوقف می‌شد! تنها عده معدودی هم خوش‌شانس بودند و توانستند کار خرید بلیت دربی را تا آخر انجام بدهند.

این مساله‌ای است که همیشه در مسابقات پرتماشاگر رخ می‌دهد. نتیجه هم این می‌شود که عده‌ای بدون آن که بتوانند بلیت بخرند در روز برگزاری مسابقه به ورزشگاه می‌روند تا شاید بتوانند وارد شوند.

تا قبل از باز شدن سایت کسی نمی‌دانست قیمت بلیت‌ها چقدر است. اما امروز و در همین دقایق کوتاه مشخص شد بلیت روبروی دروازه 300 هزار تومان، پشت دروازه 150 هزار تومان و بلیت طبقه دوم 70 هزار تومان است!

1359