وضعیت نامشخص کریمی و حسینی در سوپر لیگ ترکیه

وضعیت نامشخص کریمی و حسینی در سوپر لیگ ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی- تعطیلی سوپر لیگ ترکیه ممکن است تاثیر زیادی بر عملکرد دو بازیکن ایرانی شاغل در این لیگ داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در چارچوب رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، تیم‌های آنکاراگوجو و ریزه سپور به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. پس از به صدا درآمدن سوت بازی مسئولان تیم آنکاراگوجو به سمت «هلیل اوموت ملر» داور بازی حمله ور شدند و با مشت و لگد باعث مصدومیت این داور شدند؛ در پی این اتفاق، «مهمت بویوک کشی» رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه با صدور اطلاعیه‌ای بازی‌های لیگ این کشور را به مدت نامعلومی تعلیق کرد.

جام ملت‌های آسیا یک ماه دیگر و در تاریخ ۲۱ دی ۱۴۰۲ به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد، علی کریمی و سید مجید حسینی بازیکنان ایرانی تیم کایسری اسپور و شاغل در لیگ فوتبال ترکیه هستند که با توجه به تعطیلی نامعلوم لیگ این کشور در فاصله یک ماه مانده تا برگزاری جام ملت‌ها آنها وضعیت نامشخصی دارند و اگر تعطیلی لیگ ترکیه ادامه دار باشد این دو بازیکن ممکن است به اردوی تیم ملی دعوت نشوند.

کایسری اسپور پس از تیم‌های فنرباغچه و گالاتاسرای در رده سوم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و قرار بود ۴ روز دیگر به مصاف تیم تیم کاراگومروک بروند که با این اوصاف وضعیت برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام است. کریمی و حسینی در این فصل هر دو توانسته‌اند عملرد قابل قبولی داشته باشند و طبق اعلام سایت آماری «sofascore» هر کدام به ترتیب با کسب ۷/۱۶ و ۷/۲ در جمع ۱۰ بازیکن برتر این تیم در فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرار دارند.

7474