ابهام درباره حضور سلیمی در دربی/ نکونام از حردانی استفاده می‌کند؟

ابهام درباره حضور سلیمی در دربی/ نکونام از حردانی استفاده می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت مدافع استقلال پیش از دربی 102 پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ایمان سلیمی که چند روز قبل مقابل فولاد به میدان رفته بود، در جریان این بازی از ناحیه چشم مصدوم شد به طوری‌ که کبودی چشم او در تصویر منتشر شده کاملا مشخص بود. اما این تنها آسیب دیدگی سلیمی نبود و گفته می‌شد او از ناحیه همسترینگ هم احساس ناراحتی می‌کند.

امروز خبرگزاری ایسنا مدعی شده که ایمان سلیمی، قطعا دربی را از دست خواهد داد اما تسنیم نوشته که مصدومیت سلیمی خیلی حاد نیست و پزشکان استقلال در تلاش هستند این بازیکن را به دیدار با پرسپولیس برسانند.

با توجه به مصدومیت مرادمند (درباره این بازیکن هم امروز یکی دو خبرگزاری مدعی شدند که شاید این بازیکن برای دقایقی هم که شده، در دربی به میدان برود)، نکونام تا حدودی با مشکل بازیکن برای خط دفاع رو به روست و غیبت احتمالی سلیمی هم دغدغه سرمربی استقلال را افزایش خواهد داد.

از آنجایی که نکونام به بازی با ترکیب 3 دفاعه علاقه زیادی دارد و پیش‌بینی می‌شود در دربی هم از این سیستم استفاده کند، در صورت غیبت سلیمی احتمالا باید شاهد حضور حردانی در سمت راست دفاع 3 نفره استقلال باشیم. 

بنابراین چنانچه غیبت سلیمی قطعی شود، خط دفاع استقلال در سیستم 2-5-3 مورد نظر نکونام به احتمال زیاد متشکل از صالح حردانی (سمت راست)، روزبه چشمی (وسط) و آرمین سهرابیان (سمت چپ) خواهد بود.

حردانی در بازی مقابل فولاد هم در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت ولی نه به عنوان مهره دفاعی، بلکه به عنوان هافبک راست به میدان رفته بود منتها بعد از تعویض اجباری سلیمی، او جای این بازیکن را در خط دفاع گرفت.

7474