اسطوره‌ای که بازیکن سابق منچستریونایتد از بازی نکردن مقابلش خوشحال است

اسطوره‌ای که بازیکن سابق منچستریونایتد از بازی نکردن مقابلش خوشحال است

پایگاه خبری فوتبالی – روی کین به تمجید از یکی از ستارگان سابق لیگ انگلیس پرداخت و گفت که از این که هرگز مقابلش قرار نگرفته، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، روی کین در مقابل برخی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ انگلیس قرار گرفت. او رقابتی سرسختانه با پاتریک ویرا اسطوره آرسنال داشت و با استیون جرارد بازیکن اسبق لیورپول سالها جنگید اما کاپیتان سابق منچستریونایتد هرگز مقابل داوید سیلوا اسطوره منچسترسیتی بازی نکرد. 

سیلوا ده سال درخشان را در ورزشگاه اتحاد داشت و به سیتی کمک کرد تا چهار بار قهرمان لیگ انگلیس شود. این بازیکن، دوران فوتبال شگفت انگیزی داشت و کین به تمجید از عملکردش در لیگ انگلیس پرداخت. 

کین 52 ساله گفت که سیلوا "یک نابغه کوچک" بوده است و ابراز خوشحالی کرد که هرگز مقابل او بازی نکرده است. وی اظهار داشت:" همیشه به بازیکنانی فکر می کنم که در 10-20 سال اخیر در لیگ انگلیس بازی کرده اند. بازیکنان بزرگی نظیر شیرر، آنری، جرارد، گیگز و خیلی های دیگر. سیلوا هم دقیقا در میان همان ها قرار دارد و فوق العاده است. وقتی که به این فکر می کنیم که در دوران کرونا و در استادیومی بدون هوادار با منچسترسیتی وداع کرد، تاسف می خوریم. هواداران سیتی قطعا دوست داشتند که وداعی احساسی را با او داشته باشند. مطمئنم که داوید روزی برمی گردد و همان طور که لیاقتش را دارد، مورد تجلیل قرار می گیرد.   قطعا سیلوا یکی از بازیکنانی بود که  دوست داشتم که در کنارش بازی کنم هر چند که می دانم که اگر این اتفاق رخ می داد، من را در هم می پیچاند! او یک نابغه کوچک و فوق العاده بود."

سیلوا 436 بازی در ترکیب منچسترسیتی داشت که 77 گل و 146 پاس گل به ثبت رساند.

4125