کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه گزینه جدید نیوکاسل

کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه گزینه جدید نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- نیوکاسل ممکن است  هوگو لوریس را با انتقالی قرضی در ژانویه جذب کند.

به گزارش فوتبالی ، بازیکن سابق تاتنهام در ماه آگوست از ترکیب تیم آنگه پستکوگلو خارج شد و هنوز در هیچ یک از بازی های تاتنهام حضور نداشته است. نیک پوپ ۳۱ ساله گلر باشگاه نیوکاسل پس از دررفتگی شانه اش در پیروزی ۱-۰ ها مقابل منچستریونایتد، قرار است تا 5 ماه از میادین دور باشد. هفته گذشته ادی هاو تصریح کرد که قصد دارد علیرغم باخت ۳-۰ مقابل اورتون، مارتین دوبروکا، دروازه بان دیگر خود را به عنوان گزینه اصلاچی امتحان کند  اما نیوکاسل پس از شکست ۴-۱ مقابل تاتنهام در روز یکشنبه و دریافت هفت گل در دو بازی اخیر خود، ممکن است وسوسه شود تا در ژانویه پست دروازه بانی خود را تقویت کند. 

به گزارش میرر، ستاره فراموش شده لوریس به عنوان یکی از مدعیان برای پر کردن جایگاه شماره یک تیم ادی هاو در تیررس این تیم قرار دارد.نیوکاسل با قرارداد قرضی برای جذب لوریس در سپتامبر تلاش کرد اما در این راه شکست خورد زیرا این انتقال توسط بازیکن فرانسوی پذیرفته نشد.

این گزارش ادعا می کند که کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ احساس می کرد که برای ترک تاتنهام خیلی دیر شده حتی اگر او در این دوره در ترکیب پستکوگلو حضور نداشته باشد. قرارداد فعلی لوریس در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می رسد. نیوکاسل به این انتقال احتمالاً تا پایان فصل به شکل قرضی فکر می کند و امیدوار است که پوپ به سرعت بهبود یابد. کاپیتان سابق تاتنهام به داوید دخیا می پیوندد که او نیز در رادار کلاغ ها بوده است. این بازیکن آزاد پس از ۱۲ سال حضور در الدترافورد در تابستان گذشته منچستریونایتد را ترک کرد.

۱۰۰۹