کمبود مهاجم تیم تن هاگ در آستانه بازی با بایرن مونیخ

کمبود مهاجم تیم تن هاگ در آستانه بازی با بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال در آستانه دیدار حساس منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شدند.

به گزارش فوتبالی ، شیاطین سرخ قرار است سه شنبه شب به مصاف بایرن مونیخ بروند تا آخرین شانس خود برای ماندن در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل را از داشته باشند. مارسیال روز شنبه و در  شکست ۳-۰ مقابل بورنموث بازی را آغاز کرد در حالی که رشفورد به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۹ وارد زمین شد. حالا به دلیل بیماری، این دو مهاجم تمرین روز دوشنبه در کارینگتون را از دست دادند. شیاطین سرخ باید در هنگام رویارویی با بایرن مونیخ آمادگی کامل داشته باشند، زیرا اگر می‌خواهند شانسی برای صعود به مرحله حذفی وجود داشته باشد کسب یک پیروزی بزای آنها ضروری است. اریک تن هاگ امیدوار است که تیمش شکست ۴-۳ خود مقابل بایرن در اوایل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را جبران کند.

رشفورد ۲۶ ساله به دلیل بیماری، تمرین روز جمعه منچستریونایتد را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود. این بازیکن در مجموع این فصل علیرغم اینکه بهترین گلزن فصل گذشته باشگاه بود، نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این بازیکن در ۱۴ بازی خود تنها دو گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.در همین حال، مارسیال در یونایتد افول کرده و در صورتی که در ژانویه فروخته نشود، قرار است در پایان فصل اولدترافورد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند. این بازیکن فرانسوی در این فصل تنها یک بار در ۱۳ بازی لیگ برتر گلزنی کرده است.

۱۰۰۹