بازگشت مدافع آرژانتینی به تمرینات منچستریونایتد

بازگشت مدافع آرژانتینی به تمرینات منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- لیساندرو مارتینز مدافع منچستریونایتد، تمرینات انفرادی خود را از سر گرفته است.

 به گزارش فوتبالی ، با توجه به تصاویر حضور مدافع آرژانتینی در تمرینات شیاطین سرخ به نظر می رسد روند بهبودی این بازیکن پس از مصدومیت روند بهتری داشته است. این بازیکن ۲۵ ساله پس از حدود سه ماه مصدومیت به زمین تمرین بازگشته است. تصاویر این مدافع در حال انجام تمرینات انفرادی قبل از بازی سه شنبه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ منتشر شده است. 

بازیکن تیم آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ ابتدا در ماه آوریل برای ترمیم شکستگی استخوان متاتارس خود تحت عمل جراحی قرار گرفت که باعث شد تا پایان فصل گذشته را از دست بدهد تا اینکه در ماه اکتبر برای دومین بار با همین مشکل مواجه شد. به نظر می رسد او احتمالاً در سال ۲۰۲۴ بازمی گردد و وقتی مارتینز به آمادگی کامل برسد، دفاع منچستریونایتد تقویت خواهد شد. بدون او، شیاطین سرخ در اروپا گل های زیادی دریافت کرده اند. به نظر می رسد شیاطین سرخ مشکلات بیشتری در امر گلزنی دارند و تاکنون ۱۸ گل برای این تیم ثبت شده است، اما بازگشت مارتینز به تیم احتمالاً انگیزه بیشتری برای تیم خواهد داشت.

مارتینز به دلیل سبک بازی خود به قصاب ملقب شده است و تاکنون ۴۵ بار برای تیم انگلیسی بازی کرده و فصل گذشته با ۵۷ میلیون پوند از آژاکس به خدمت گرفته شد.

۱۰۰۹