برد پنج گله النصر مقابل الشباب با گلزنی رونالدو

برد پنج گله النصر مقابل الشباب با گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، النصر و الشباب به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، اکنون النصر عربستان هم به جمع تیم های الخلیج و الهلال عربستان پیوسته است و در نیمه نهایی حضور دارد. هدف النصری ها قهرمانی در رقابت های جام حذفی عربستان سعودی است. تیمی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارد بدون تردید باید هدفش قهرمانی در رقابت های مختلف باشد.

رونالدو در بازی النصر مقابل الشباب عربستان موفق به گلزنی شد. گل های النصر عربستان را در این بازی فوفانا، سادیو مانه ، عبدالرحمن غریب ، کریستیانو رونالدو و محمد خليل مران به ثمر رساندند.

از سوی دیگر گل های الشباب عربستان در این بازی توسط کارلوس و هاتان سلطان بابیر به ثمر رسیدند. یانیک کاراسکو پاس گل اول الشباب عربستان را دارد. یانیک کاراسکو که سابقه بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015/16 را دارد، در این بازی در دقیقه 15 یک ضربه پنالتی را از دست داد و به این ترتیب نتوانست به تیمش کمکی در شروع بازی کند

1470