پیش‌بینی هوش مصنوعی: منچستریونایتد این فصل سهمیه اروپایی نمی‌گیرد!

پیش‌بینی هوش مصنوعی: منچستریونایتد این فصل سهمیه اروپایی نمی‌گیرد!

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس پیش بینی یک ابررایانه، منچستریونایتد در مسیر ثبت بدترین فصل تاریخش در لیگ برتر انگلیس قرار خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ، شروع فصل خوبی را زیر نظر تن هاگ نداشته است و با شکست در مقابل بورنموث در خانه، حال و روزش خراب تر شد. در حقیقت منچستریونایتد در این فصل، فراز و نشیب زیادی داشته و به هیچ وجه در سطح فصل گذشته خود ظاهر نشده است.

حالا یک ابررایانه پیش بینی کرده است که یونایتد در این فصل در لیگ انگلیس با کسب 52 امتیاز، هشتم می شود و سهمیه هیچ تورنمنتی را در فصل آینده (شامل لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس) کسب نمی کند تا بدترین فصل تاریخ خود در لیگ انگلیس را داشته باشد. 

اگر منچستریونایتد هشتم شود، بدترین عملکرد تاریخش  در لیگ برتر انگلیس را خواهد داشت. در حقیقت اگر یونایتد در لیگ هشتم شود، فقط در صورتی می تواند به مسابقات اروپایی راه پیدا کند که بتواند قهرمان جام حذفی انگلیس شود. 

این ابررایانه پیش بینی کرده است که منچسترسیتی با 97 امتیاز قهرمان لیگ انگلیس می شود و لیورپول با شش امتیاز کمتر دوم می شود. این ابررایانه، آرسنال را با 85 امتیاز در رتبه چهارم تصور می کند و رتبه چهارم را برای استون ویلا، پنجم را برای تاتنهام، ششم را برای نیوکاسل و هفتم را برای برایتون پیش بینی می کند.  لوتون، برنلی و شفیلدیونایتد نیز در رتبه های هجدهم تا بیستم و منطقه سقوط پیش بینی می شوند. 

4125