سمت جدید زلاتان در میلان مشخص شد

سمت جدید زلاتان در میلان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ در آستانه تصاحب سمتی جدید در باشگاه میلان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فایننشال تایمز گزارش داده است که ایبراهیموویچ آماده است تا برای سومین بار به میلان برگردد. البته ستاره سوئدی این بار قرار نیست که پا به توپ شود بلکه قرار است که نقش مشاور مالکان تیم یعنی سازمان خصوصی آمریکایی "ردبرد" را داشته باشد.

ایبرا در ماه ژوئن از فوتبال بازنشسته شد آن هم در حالی که  باشگاه های بزرگ اروپا نظیر منچستریونایتد، اینتر، بارسلونا و میلان بخشی از دوران فوتبالش را تشکیل می دادند. این مهاجم در اوایل سال  2020 به میلان برگشت. او در دوره اولش در سال 2011 فاتح اسکودتو شده بود و این کار را در سال 2022 تکرار کرد. 

فایننشال تایمز گزارش داده است که زلاتان قرار است که نقش مشاور مدیران و مالکان باشگاه را داشته باشد. او با گری کاردینال موسس "ردبرد" در تماس خواهد بود تا به او در حوزه سرمایه گذاری در زمینه مسائل ورزشی، رسانه ای و دنیای سرگرمی مشورت بدهد. 

ستاره سوئدی در مورد شراکت خود با ردبرد گفته است که این شرکت را به خاطر سابقه همکاری با ورزشکاران و سلبریتی ها انتخاب کرده است. ایبرا گفت:" ردبرد با برخی از بزرگترین ورزشکاران و تیم های دنی همکاری کرده است و به آینده نگاه می کنم و می خواهم در زمینه ورزشی، رسانه ای و دنیای سرگرمی با آنها همکاری کنم."

4125