سومین سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در فصل جاری انتخاب شد

سومین سرمربی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در فصل جاری انتخاب شد

پایگاه خبری فوتبالی- دریای کاسپین بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که در فصل جاری با کسب ۱۱ امتیاز در رده های آخر جدول قرار دارد، برای رهایی از این قعرنشینی «مهران برزگر» را به عنوان سومین سرمربی در فصل جاری معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم دسته اولی دریای کاسپین بابل که در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در رده ۱۶ جدول قرار دارد برای فاصله گرفتن از قعرنشینی مهران برزگر را به عنوان سومین سرمربی تیم خود در فصل جاری معرفی کردند.

مربی جدید دریای کاسپین که پیش از این سابقه مربیگری در تیم های مختلف از جمله ملوان، خونه به خونه مازندران را در کارنامه خود دارد در کنار مربیان بزرگی همچون نکونام و اسکوچیچ هم سابقه همکاری داشته است. برزگر که به عنوان مربی در ملوان فعالیت داشت و در کنار سرمربی مازیار زارع موفق شدند در ۲ سال پیش تیم ملوان را از لیگ دسته اول به لیگ برتر برسانند.

پیش از این داود سیدعباسی که سابقه بازی در تیم های فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، نفت آبادان، سپاهان پرسپولیس، استیل‌آذین، ابومسلم، آلومینیوم هرمزگان، پیکان، پارسه تهران را در کارنامه ورزشی خود داشت سرمربی دریای کاسپین بود که از سمت خود استعفا داد.

در ابتدای فصل هم نماینده مازندران در لیگ دسته اول با سرمربی گری یونس گرائیلی بازی های خود را در لیگ آغاز کرده بود.

دریای کاسپین بابل در فصل جاری با انجام ۱۵ بازی موفق به کسب یک برد شد و با هشت مساوی و شش باخت در رده ۱۶ جدول قرار دارد. این تیم فوتبال که به خاطر بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل بازی های داخل خانه خود را در شهرستان سیمرغ برگزار می کند این روزها حال و روز خوشی ندارد.

مسوولان تیم ابراز امیدواری کردند با توانمندی که مهران برزگر سرمربی جدید تیم دارد بتوانند دریای کاسپین را از انتهای جدول به رده های میانی برسانند. متولیان تیم بر این باور هستند این مربی بومی که در کنار بزرگانی چون اسکوچیچ و نکونام فعالیت داشت و چند سال هم کمک مربی خونه به خونه مازندران بود می تواند کمک کار تیم باشد.

آنها معتقد هستند این تیم فوتبال با مربی جدید و حمایت تماشاگران می تواند نتایج خوبی حاصل کند. دریای کاسپین بابل در هفته جاری در شهر جم با تیم پارس جنوبی جم به میدان خواهد رفت.

سرمربی بومی گره گشا است؟

سرپرست تیم دریای کاسپین بابل بیان داشت: بعد از استعفای داود سیدعباسی، مهران برزگر به عنوان سرمربی بومی، کار خود را در این تیم آغاز کرد.

ابراهیم محمودی با بیان این مطلب که به اعتقاد ما این سرمربی بومی می تواند برای تیم گره گشا باشد، اضافه کرد: تلاش ما این است با حمایت تماشاگران شاهد روند صعودی تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مهران برزگر با مربیان بزرگی همچون اسکوچیچ و نکونام کار کرده است، افزود: تجربه فرا استانی این سرمربی تیم را در مسیر تکاملی قرار خواهد داد.

سرپرست تیم فوتبال دریای کاسپین بابل ضمن تشکر از داود سید عباسی مربی سابق تیم، بیان داشت: این مربی تلاش های خودش را انجام داد اما در نهایت استعفا داده است.

محمودی اظهار داشت: بخش خصوصی برای تیم داری باید دلگرمی داشته باشد و حمایت مسوولان از این تیم یک ضرورت اساسی است.

محمودی که سابقه پنج سال سرپرستی تیم خونه به خانه مازندران را هم در کارنامه خود دارد، بیان کرد: تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل در ۲۲ بازی خانگی هیچ شکستی را تجربه نکرد و تکمیل ورزشگاه هفته تیر بابل برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی تصریح کرد: با تکمیل بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر و انجام بازی دریای کاسپین در این زمین فوتبال شرایط تیم را متفاوت خواهد کرد.

امید داریم

رییس هیات فوتبال شهرستان بابل بیان داشت: تمامی اهالی فوتبال بابل امید دارند با حضور مهران برزگر سر مربی بومی شرایط تیم متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

مهدی بادیکناری ادامه داد: مهران برزگر مربی کار بلدی است و این توانایی را دارد که تیم دریای کاسپین را در مسیر تکاملی قرار دهد.

وی با بیان اینکه برزگر با مربیان بزرگی کار کرده است، افزود: در ۲ سال پیش به عنوان کمک مربی در کنار مازیار زارع توانستند تیم ملوان را از لیگ دسته اول به لیگ برتر فوتبال کشور برساند.

بادیکناری بیان داشت: یکی از مطالبه جدی هواداران فوتبال بابل آن است که این تیم با کسب نتایج مطلوب بتواند به رده های بالای جدول خود را برساند.

وی تصریح کرد: در زمان فعلی تیم دریای کاسپین بابل با ۱۵ بازی که یک برد، هشت مساوی و شش باخت در کارنامه خود دارد با کسب ۱۱ امتیاز در بین ۱۸ تیم دسته اولی در جایگاه ۱۶ قرار دارد.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، این روزها شاهد قعر نشینی دریای کاسپین بابل تیم شهرشان در لیگ دسته اول کشور هستند.

در حال حاضر دریای کاسپین بابل نماینده فوتبال آنها در لیگ دسته اول با انجام ۱۵ بازی فقط یک برد کسب کرد.

2636