خبر خوب برای هواداران منچستریونایتد/ قرارداد بازیکن فرانسوی تمدید نمی‌شود

خبر خوب برای هواداران منچستریونایتد/ قرارداد بازیکن فرانسوی تمدید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - بنابر آخرین گزارش ها از منابع انگلیسی، منچستریونایتد نمی خواهد قرارداد آنتونی مارسیال را تمدید کند و بدین ترتیب دوران حضور این مهاجم فرانسوی در الدترافورد رو به اتمام است.

به گزارش فوتبالی، آنتونی مارسیال در سال 2019 قرارداد 5 ساله ای با شیاطین سرخ امضا کرد و بندی در آن وجود دارد که باشگاه می تواند به صورت خودکار، قراردادش را به مدت 12 ماه اضافه تمدید کند. اما اتلتیک مدعی است که مهاجم 28 ساله دیگر آینده ای در الدترافورد ندارد و می تواند در سال 2024 این باشگاه را ترک کند. اگر مارسیال در ژانویه به فروش نرسد، در تابستان به صورت رایگان از این باشگاه جدا خواهد شد.

به نقل از سایت گل، مارسیال در این فصل اصلاً عملکرد خوبی از خودش به جا نگذاشته و مدیران شیاطین سرخ می خواهند با خلاص شدن از دست او، دست باز تری در دستمزدها داشته باشند و در سال بعد برای خرید یک مهاجم گلزن اقدام کنند. مارسیال در این فصل 19 بار به میدان رفته، اما تنها 7 بار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته و توانسته 2 گل به ثمر برساند. او در فصل قبل به صورت قرضی راهی سویا شد. مارسیال در مجموع، 90 گل در 317 بازی برای یونایتد زده.

4416