جلسه قریب‌الوقوع مسی با یکی از مربیان محبوبش

جلسه قریب‌الوقوع مسی با یکی از مربیان محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - استبان ادول خبرنگار شبکه ESPN گزارش داده است که به زودی لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین و لیونل مسی ستاره اینتر میامی با هم جلسه خواهند گذاشت تا در مورد آینده البی سیلسته با هم صحبت کنند.

به گزارش فوتبالی، اسکالونی معتقد است که اگر قرار باشد که تیم ملی آرژانتین همچنان در بالاترین سطح به رقابت ادامه بدهد، به تغییراتی نیاز است. در حقیقت سرمربی تیم ملی آرژآنتین پس از غلبه بر برزیل در ماراکانا در مورد آینده خود گفته بود:" شرایط برای ادامه کار بسیار دشوار است. در این مدت سعی می کنم که به آینده ام فکر کنم. این را به بازیکنان و رییس فدراسیون هم گفته ام. این تیم ملی به یک مربی نیاز دارد که همه انرژی لازم را داشته باشد و شرایط خوبی داشته باشد."

اسکالونی یکی از مربیان محبوب دوران فوتبال لیونل مسی است. در حقیقت لئو در دوران فوتبالش به ندرت توانسته رابطه ای به خوبی رابطه اش با اسکالونی را با سایر مربیان ایجاد کند و دوست دارد تا روزی که در تیم ملی آرژانتین می ماند، اسکالونی هم در تیم باشد. سرمربی تیم ملی آرژانتین قطعا تا تابستان آینده و پایان کوپا آمریکا در این تیم خواهد بود و باید دید که آیا این مربی و مسی در جام جهانی 2026 نیز حضور پیدا می کنند یا نه.

4125