شرایط وحشتناک تیم دو بازیکن سابق بارسلونا در لیگ امارات

شرایط وحشتناک تیم دو بازیکن سابق بارسلونا در لیگ امارات

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا در ماه آگوست از لیگ ژاپن خارج شد  و به الامارات رفت و یک ماه بعد از او نیز پاکو آلکاسر هم تیمی او شد.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا به نظر می رسید که دو بازیکن سابق بارسلونا قرار است که در لیگ امارات بدرخشند. مهاجم سابق والنسیا، بارسلونا و دورتموند در سن 30 سالگی  به تیم اماراتی ملحق شده بود اما هر دو در حال حاضر در تیمی قرار دارند که در سقوط آزاد قرار دارد و در منطقه سقوط قرار گرفته است!

باشگاه الامارات در پنج بازی اخیرش 20 گل خورده است و در اخرین بازی مقابل شباب الاهلی با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد. الامارات در فصل جاری 12 بازی داشته و یک پیروزی به دست آورده است. در جام  حذفی در اولین بازی خود مقابل الوحده با نتیجه هشت بر صفر شکست خوردند و به نظر می رسد که راهکاری برای نجات این تیم در کوتاه مدت وجود ندارد. 

اینیستا در سن 39 سالگی جایگاه ثابتی در ترکیب الامارات داشته است و در هشت تا ده از بازی خود در لیگ فیکس بوده و در هفت بازی 90 دقیقه به صورت کامل بازی کرده است. او در دو بازی هم در جام حذفی حضور داشته و دو گل زده است. 

آلکاسر فصل گذشته در الشارجه حضور داشت و هشت گل زد که در این فصل در الامارات هفت بازی داشته که سه گل به ثمر رسانده است اما نتوانسته سطح جالبی از خود ارائه بدهد. 

4125