ركورد ويژه پيكان در فوتبال زنان؛ تيمى كه گل زدن را دوست ندارد

ركورد ويژه پيكان در فوتبال زنان؛ تيمى كه گل زدن را دوست ندارد

پايگاه خبرى فوتبالى- هفته چهارم ليگ برتر فوتبال زنان ديروز به پايان رسيد و باز هم پيكانى ها نتوانستند گلى به ثمر برسانند.

به گزارش فوتبالى، هفته چهارم ليگ برتر فوتبال زنان در حالى به پايان رسيد كه باز هم پيكانى ها نتوانستند دروازه حريف را باز كنند. 

پيكان كه پارسال با هيات فوتبال البرز همكارى ميكرد امسال به عنوان یک تیم مستقل و نماينده تهران در ليگ برتر شركت كرد. پيكان جزو تيم هايى بود كه خيلى دير بسته شد اما توانست بازيكنان زيادى را جذب كند. يكى از مهم ترين بازيكنانى كه به همكارى اش با پيكانى ها ادامه داد، سارا قمى بود كه يكى از بهترين گلزنان فوتبال ايران به حساب مى آيد تا در كنار بازيكنان جوان اين تيم براى پيكان گلزنى كنند.

اما اتفاق تلخ براى پيكان در چهار هفته اول عدم گلزنى اين تيم بوده است به طورى كه از ٦٠ گل به ثمر رسيده تا هفته چهارم هيچكدام سهم پيكانى ها نبوده است تا پيكان تنها تيمى باشد كه هنوز گلى وارد دروازه حريفان نكرده باشد. بايد ديد هانيه رحمتى سرمربى اين تيم در هفته هاى آينده براى اين مشكل تيمش راهى خواهد يافت يا خير.

نكته جالب تر اينكه تيم فوتبال مردان پيكان هم از دوازده بازى خود در ليگ برتر فوتبال مردان فقط ٧ گل به ثمر رسانده است و پس از استقلال خوزستان و فولاد، ضعيف ترين خط حمله را در اختيار دارد. 

٦٠٠١