تیم ژابی آلونسو همچنان تنها تیم بدون شکست اروپا

تیم ژابی آلونسو همچنان تنها تیم بدون شکست اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو که در حال حاضر سرمربی تیم بایرلورکوزن است، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است به طوری که تیم او در این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان اکنون در صدر جدول قرار دارد و با ادامه این روند قهرمان شدنش دور از انتظار نیست.

به گزارش فوتبالی ، در هفته چهاردهم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرلورکوزن و اشتوتگارت به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اکنون بایرلورکوزن با چهار امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ صدرنشین بوندسلیگا است. البته بایرنی ها یک بازی کمتر از بایرلورکوزن انجام داده اند.

در این بازی ابتدا اشتوتگارت در دقیقه 40 توسط کریس فوهریچ گلزنی کرد و جلو افتاد اما تیم ژابی آلونسو در دقیقه 47 بازی توسط فلوریان ویرتس گلزنی کرد و نتیجه بازی را یک بر یک مساوی کرد و از شکست فرار کرد. این نتیجه تا پایان بازی برقرار بود و به این ترتیب شاگردان آلونسو به شکست ناپذیری خود در این فصل ادامه دادند.

بایرلورکوزن در این فصل از رقابت های بوندسلیگا در 14 بازی، 11 برد به دست آورده است و 3 مساوی داشته است. آن ها به طور کلی در این فصل در 22 بازی، 19 برد و سه مساوی داشته اند و هرگز طعم شکست را نچشیده اند.

1470