انتقادهای عجیب از پرسپولیس؛ تیم یحیی میانگینِ امتیازِ قهرمانی را دارد!

انتقادهای عجیب از پرسپولیس؛ تیم یحیی میانگینِ امتیازِ قهرمانی را دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس تا اینجای فصل به طور میانگین از هر بازی دو امتیاز گرفته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی، روز گذشته موفق شد در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران تیم هوادار را شکست بدهد. پرسپولیس با این پیروزی 20 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد.

البته پرسپولیس نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری دو بازی کمتر دارد. بازی‌های این تیم مقابل پرسپولیس و نساجی عقب افتاده است. بازی با استقلال پنج‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود و بازی با نساجی هم روز 7 دی انجام خواهد شد.

پرسپولیس با پیروزی مقابل هوادار کمی از زیر فشار انتقادات خارج شد. تیمِ تحت هدایت یحیی گل‌محمدی تا قبل از بازی با هوادار، از 3 بازی آخرش در لیگ برتر، دو تساوی و یک باخت به دست آورده بود. مضاف بر این که بازی‌های این تیم اصلا جذاب نبود و چنگی به دل نمی‌زد.

در نهایت هم این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و با این اتفاق انتقادها از پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به اوج رسید. اما حالا نگاهی به جدول نشان می‌دهد که نتایج پرسپولیس آنقدرها هم بد نبوده است و شاید حجم انتقادات از این تیم غیر منصفانه بوده است!

پرسپولیس الان با یک امتیاز کمتر از استقلال 4 امتیاز کمتر از این تیم دارد. ضمن این که یک امتیاز هم با حکم کمیته انضباطی از این تیم کسر شده است. در واقع پرسپولیس 21 امتیاز گرفته است.

اما حتی اگر همان امتیاز 20 را مبنای مقایسه و نتیجه‌گیری بدانیم، پرسپولیس در مجموع و تا اینجای فصل اصلا بد نتیجه نگرفته است. گرفتن 20 امتیاز از 10 بازی یعنی میانگین دو امتیاز از هر بازی.

اگر فوتبال ایران را به شکل جدی پیگیری کرده باشید می‌دانید که کسب میانگین دو امتیاز از هر بازی می‌تواند هر تیمی را به مدعی قهرمانی تبدیل کند. البته که پرسپولیس در 5 بازی اخیرش چندان خوب نبوده اما در بازی‌های ابتدایی‌اش بسیار خوب امتیاز گرفت. در مجموع عملکرد این تیم آنقدر بد نبوده است که سزاوار این حجم از انتقادات باشد.

1359