شیطان پیاچنزا، لقب جدید سیمونه اینزاگی

شیطان پیاچنزا، لقب جدید سیمونه اینزاگی

پایگاه خبری فوتبالی - سیمونه اینزاگی با لقب جدید "شیطان پیاچنزا" بعد از پیروزی قاطعانه و پر گل شاگردانش مقابل اودینزه عنوان کرد که از عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارد.

به گزارش فوتبالی، در بازی شب گذشته اینتر مقابل اودینزه، نراتزوری در ورزشگاه خانگی موفق شد با 4 گل اودینزه را درهم بکوبد. ماشین گلزنی اینتری‌ها از دقیقه 37 شروع شد و آنها در همان نیمه اول کار اودینزه را یکسره کردند و در دقایق پایانی بازی هم لائوتارو مارتینز تیر خلاص را به پیکر بی‌جان اودینزه‌ای شلیک کرد. اینزاگی با این برد توانست مجددا در صدرنشینی از یوونتوسی‌ها سبقت بگیرد و بازهم تیم اول سری آ باشد. 

سیمونه اینزاگی بعد از این پیروزی دلچسب گفت: "واقعا گلهای زیبایی را دیدیم. همه بازیکنان عالی بودند. از نتیجه این بازی خیلی می‌ترسیدم چون اودینزه در همین ورزشگاه سه هفته پیش توانست مقابل میلان به پیروزی برسد. با اینکه اودینزه در انتهای جدول سری آ قرار دارد اما آنها غیر‌قابل پیش‌بینی هستند و همیشه ممکن است عملکردی فراتر از آن چیزی که مورد انتظار همه است از خود نشان بدهند. هر لحظه ممکن بود روی ضد حمله به ما ضربه بزنند اما بچه‌ها از لحظه شروع تا پایان بازی انسجام و هماهنگی خود را حفظ کردند."

با توجه به پیروزی یوونتوس مقابل ناپولی در شب گذشته، شاگردان اینزاگی به این برد برای صدرنشینی احتیاج داشتند. اینتری‌ها تا این لحظه در 15 بازی خود توانسته‌اند 37 گل به ثمر برسانند و در 10 بازی هم کلین شیت کنند. اینزاگی درباره لقب جذاب "شیطان پیاچنزا" هم گفت: "فوتبال مثل دو روی سکه می‌ماند و ممکن است همیشه همه چیز خوب پیش نرود. شنیدن چنین لقبی واقعا برای من خوشایند است و ما هوادارانی داریم که حتی در روزهای سخت و زمانی که حال اینتر خوب نبوده هم کنار ما بودند و با تمام وجود ما را تشویق می‌کردند و من همیشه قدردان آنها خواهم بود. بازیکنانی هم که در این فصل اینتر را همراهی می‌کنند بهترین هماهنگی را باهمدیگر دارند و به شدت تلاش می‌کنند و من هم از دیدن موفقیت‌هایی که آنها برای نراتزوری رقم می‌زنند خوشحال می‌شوم."

1369