لحظه ویژه سپاهان برابر مس در نقش جهان؛ دقیقه 66!

لحظه ویژه سپاهان برابر مس در نقش جهان؛ دقیقه 66!

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب ابتدایی سپاهان برابر مس، کمی عجیب بود. مورایس تصمیم گرفت امثال حسین‌نژاد، یوسفی، مغانلو و اسدی را روی نیمکت نشانده و کاوه رضایی، رضا شکاری و عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

به گزارش فوتبالی، بازی با دو گل به سود میزبان در جریان بود که نقطه عطف بازی رسید: دقیقه 66. مرد پرتغالی در این دقیقه، اسدی، یوسفی و مغانلو را به طور همزمان وارد زمین کرد و این 3 نفر بودند که سازندگان و زننده گلهای سوم و چهارم شدند تا برتری به 4 گل برسد.

* رضا اسدی به جای عیسی آل کثیر

دو موقعیت خوب گلزنی توسط آل کثیر از دست رفت و او دقیقه 66 جایش را به رضا اسدی داد. شماره 5 کمتر از 25 دقیقه زمان داشت ولی طبق معمول کارش را کرد. گل سوم سپاهان روی پاس اسدی زده و «پری‌اسیست» گل چهارم هم به نام او نوشته شد آنهم درحالیکه عملیات گرفتن و حفظ توپ قبل از دادن پاس را هم خودش انجام داده بود.

* شهریار مغانلو به جای رضا شکاری

نیمکت‌نشینی برای آقای گل فصل قبل زیادی «افت» داشت که او در 24 دقیقه، همه کار کرد. مغانلو دقیقه 66 جانشین رضا شکاری شد که گل دوم سپاهان را زده بود. شماره 70 اما دبل کرد تا اختلاف سپاهان با مهمانش، 2 برابر شود. او البته فرصت هت‌تریک هم داشت که پرچم اشتباه کمک داور در دقیقه 3+90 جلویش را گرفت.

* آریا یوسفی به جای کاوه رضایی

رضایی برابر الاتحاد در عربستان، نمایش خوبی داشت و بدشانس هم بود که در دقیقه آخر، گل نزد. او در ترکیب اصلی برابر مس قرار گرفت و پاس گل دوم تیمش را داد. دقیقه 66، یوسفی به عنوان جانشین رضایی وارد زمین شد و به سمت چپ خط هجوم رفت. گل آخر سپاهان حاصل از پاس فداکارانه او بود که می‌توانست خودش، زننده‌اش باشد ولی تصمیم گرفت سازنده، لقب بگیرد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی