هافبک رئال مادرید به بروسیا دورتموند می رود؟

هافبک رئال مادرید به بروسیا دورتموند می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید پیشنهاد باشگاه بروسیا دورتموند آلمان برای به خدمت گرفتن نیکو پاز، بازیکن آرژانتینی خود در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید که با مصدومیت های پی در پی بازیکنان اصلی خود در این روزها دست و پنجه نرم می کند، به استفاده از استعدادهای جوان آکادمی رئال روی آورده است. یکی از این بازیکنان جوان و با انگیزه، نیکو پاز آرژانتینی است که در بازی های اخیر مادریدی ها در دقایق پایانی بازی شانس ورود به زمین را پیدا کرد. نیکو پاز 19 ساله از فرصتی که در اختیار او قرار داده شد به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و در بازی های رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل براگا که با پیروزی 3 بر صفر کهکشانی ها به پایان رسید و همچنین در مقابل ناپولی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی در این دیدار که با نتیجه 4 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید توانست یکی از گل های تیمش را با یک شون زیبا به ثمر برساند.

خبرها حاکی از این است که این بازیکن در سال 2016 پیشنهادی از اتلتیکو مادرید هم داشته که پدر نیکو این پیشنهاد را رد کرد. روزنامه بیلد آلمان در گزارش مدعی شد که اتلتیکو مادرید تنها خواهان نیکو پاز نبوده و بروسیا دورتموند هم پیشنهادی رابرای به خدمت گرفتن این بازیکن در ماه ژانویه به باشگاه رئال مادرید ارائه کردند، اما باشگاه مادریدی اعلام کرد که نه تنها پیشنهاد دورتموندی ها، بلکه پیشنهاد هر تیم دیگری را هم درباره این بازیکن و استعدادهای جوان دیگر رئال رد خواهد کرد، چون معتقد است این بازیکنان آینده این باشگاه بوده و جزو دارایی های آن به حساب می آیند.

1369