عصبانیت شدید افشاریان از داور جنجالی به خاطر مصاحبه کردن؛ خورشیدی محروم شد!

عصبانیت شدید افشاریان از داور جنجالی به خاطر مصاحبه کردن؛ خورشیدی محروم شد!

پایگاه خبری فوتبالی – مصاحبه طوفانی اشکان خورشیدی پس از پایان مسابقه دو تیم پرسپولیس و هوادار برای او گران تمام شد و این داور برای مدت نامشخصی محروم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز بازی تیم‌های پرسپولیس و هوادار از هفته دوازدهم لیگ برتر که با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

قضاوت این بازی با اعتراض شدید باشگاه هوادار روبرو شد و هواداری ها عقیده داشتند که گل پرسپولیس آفساید بوده است. در پایان بازی هم خبرنگاران اشکان خورشیدی داور مسابقه را پیدا کردند و از او خواستند درباره حواشی اخیر توضیح بدهد

البته قانون به داوران اجازه مصاحبه پس از بازی را نداده است و همه کسانی که شاهد این مصاحبه بودند از این که خورشیدی دارد با خبرنگاران حرف می‌زدند متعجب بودند. برای همین هم قابل پیش‌بینی بود که این داور پس از مصاحبه‌اش با تنبیه انضباطی مواجه شود. خود خورشیدی هم البته در گفت و گویش با خبرنگاران اعلام کرده بود که محروم می شود و این ماجرا را می دانست!

حالا خبر رسیده است که خورشیدی به دلیل مصاحبه با خبرنگاران پس از پایان مسابقه محروم می شود نکته مهم اما این است که به نظر می‌رسد مدت محرومیت او زیاد هم باشد. اما فعلا مدت زمان این محرومیت نامشخص است. واقعیت این است که انتخاب خورشیدی برای قضاوت این بازی عجیب بود. او مدت‌‌ها به دلیل مصدومیت دور از مسابقات و قضاوت بود. به همین دلیل این که قضاوت این مسابقه مهم به او سپرده شد تصمیم چندان درستی به نظر نمی‌رسید و مشخص نبود که چرا افشاریان به او قضاوت داده است.

شنیده شده خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال خودش هم از این که خورشیدی را به عنوان داور این مسابقه انتخاب کرده ابراز پشیمانی کرده است! دلیل عصبانیت و پشیمانی افشاریان هم مصاحبه طولانی، طوفانی و غیر ضروری خورشیدی بوده است. خبر رسیده است که افشاریان احتمالا می خواهد روی آنتن یک برنامه تلویزیونی برود و خبر برخورد با خورشیدی را اعلام کند!

1359