حمایت سرمربی چلسی از کاپیتان جوان تیمش مقابل منچستریونایتد

حمایت سرمربی چلسی از کاپیتان جوان تیمش مقابل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی چلسی از کاپیتان جوان خود مقابل منچستریونایتد حمایت کرد.

به گزارش فوتبالی ، مائوریسیو پوچتینو از لوی کولویل مدافع ۲۰ ساله خود که برای اولین بار در دوران حرفه ای خود بازوبند کاپیتانی چلسی را در شکست مقابل شیاطین سرخ بست علی رغم انتقادات حمایت کرد. سرمربی آرژانتینی احساس کرد که علیرغم کمبود تجربه، این بازیکن جوان شخصیت یک رهبر را برای تیمش دارد و حتی اذعان کرد که کولویل می تواند در آینده باشگاه را هدایت کند.

پوچتینو در گفتگو با خبرنگاران گفت:"این انتقاد و  فشار از جانب افرادی است که لوی را نمی شناسند. لوی به دلیل شخصیت و اعتماد به نفس بالایش می تواند با انتقادات مقابله کند. او باشگاه را دوست دارد و از تیم پایه چلسی به تیم اصلی آمده است. باشگاه و همه بازیکنان همگی به او احترام می گذارند زیرا او مشخصات کاپیتانی را دارد. ما در حال ساختن پتانسیلی برای امروز و برای آینده هستیم. او یک استعداد بالقوه برای تیم و آینده باشگاه است. تصمیم من در مورد دادن مسئولیت در واقع فرصتی برای یادگیری است و برای کولویل این یک آزمون بزرگ است. اگر می خواهیم بازیکنان جوان باتجربه شوند و بازیکنان بزرگی شوند، باید به آنها اعتماد کنیم و من هم به او اعتماد دارم. حتی اگر او در این فصل بازوبند را کامل نداشته باشد چون ریس، بن چیلول و کانر گالاگر را داریم، او مشخصات یک کاپیتان واقعی را دارد."

پس از جدایی سزار آزپیلیکوئتا از باشگاه، ریس جیمز، مدافع کناری انگلیسی درست قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر انگلیس به عنوان کاپیتان باشگاه انتخاب شد اما از آنجایی که جیمز آمادگی کافی برای حضور در ترکیب اصلی مقابل شیاطین سرخ را نداشت، کولویل برای اولین بار بازوبند را دریافت کرد.

۱۰۰۹