عکس؛ بازیگر مشهور هالیوود تماشاگر کامبک لیورپول

عکس؛ بازیگر مشهور هالیوود تماشاگر کامبک لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - هیو جکمن ستاره هالیوود به ورزشگاه سلهورست پارک رفت تا کامبک لیورپول مقابل کریستال پالاس را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، ستاره سرشناس هالیوود که با فیلم هایی نظیر "ایکس من" به شهرت رسیده، شنبه به سلهورست پارک رفت تا بازی کریستال پالاس و لیورپول در لیگ برتر انگلیس را از نزدیک تماشا کند. 

اوایل امسال، جکمن به تماشای بازی رکسهام در مقابل ام کی دونز در لیگ دسته سه چهارم انگلیس نشسته بود. مالکیت رکسهام در اختیار دیگر ستارگان سرشناس سینما نظیر راب مکلهنی و رایان رینولدز است. 

هیو جکمن، بازیگر سرشناس و 55 ساله استرالیایی  طرفدار فوتبال است که پیش از این شایعاتی وجود داشت که او طرفدار تیم نوریچ سیتی است که در لیگ دسته دوی انگلیس بازی می کند. 

تیم یورگن کلوپ  پس از دریافت گل در مقابل کریستال پالاس توانست کامبکی شیرین را بزند و با نتیجه دو بر یک پیروز شود تا به رقابت برای قهرمانی لیگ انگلیس ادامه بدهد. در حقیقت در حالی که گل کریستال پالاس سایر رقبا نظیر آرسنال را خوشحال کرده بود، لیورپول با گلهای صلاح و الیوت در دقایق 76 و 91 توانست کامبک بزند و پیروزی شیرینی را به دست بیاورد. لیورپول با این پیروزی 37 امتیازی شد و موقتا در صدر جدول لیگ انگلیس قرار گرفت.

4125