بازیکن سابق لیورپول که مجبور است در کافی‌شاپ اسمش را عوض کند!

بازیکن سابق لیورپول که مجبور است در کافی‌شاپ اسمش را عوض کند!

پایگاه خبری فوتبالی - امیل هسکی مهاجم سابق لیورپول می گوید که در زمان سفارش دادن در کافی شاپ مجبور است که خودش را با اسم دیگری معرفی کند!

به گزارش فوتبالی، هسکی از این که برخی افراد نمی توانند اسم کوچک او یعنی "امیل" را درست تلفظ کنند، دلخور است. بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس که هفت گل هم برای سه شیرها به ثمر رسانده، ترجیح می دهد که به جای این که در مورد تلفظ اسم خود با پیشخدمت کافی شاپ بحث کند، خودش را با اسم دیگری معرفی کند.  در حقیقت وقتی که او خودش را "امیل" معرفی می کند، پیشخدمت اصرار دارد که اسمش "امیلی" است و حالا هسکی در سن 45 سالگی ترجیح می دهد که به جای جر و بحث در مورد اسمش، خودش را با اسم دیگری معرفی کند!

هسکی در مصاحبه با نشریه فورفورتو گفته است:" هر بار که به کافی شاپ می روم و از من می خواهند که اسمم را روی لیوان بنویسند، می گویم که "ویلیام" هستم چون اگر بگویم "امیل" فریاد می زنند "امیلی" "

البته هسکی در کتاب بیوگرافی خود نیز گفته بود که تلفظ اشتباه نامش، مسئله ایست که حدود 35 سال است که با آن دست و پنجه نرم می کند. وی در این باره توضیح داد:" وقتی که کسی اسم من را اشتباه تلفظ می کند، با خودم می گویم "او با خودش چه می گوید؟""

4125