عکس؛ مردود شدن گل برادر هافبک رئال مادرید با اشتباه فاحش کمک‌داور

عکس؛ مردود شدن گل برادر هافبک رئال مادرید با اشتباه فاحش کمک‌داور

پایگاه خبری فوتبالی - جوب بلینگام برادر جود، هافبک رئال مادرید برای ساندرلند گلزنی کرد اما با یکی از فاحش ترین اشتباهات داوری ماه های اخیر فوتبال انگلیس، این گل مردود شد.

به گزارش فوتبالی، جوب که برادر ستاره انگلیسی رئال مادرید است، در بازی ساندرلند و وست برومویچ گلزنی کرد.  الکس پالمر نتوانست شوت عادل عواشیش را مهار کند و جوب نیز به شکلی سریع واکنش نشان داد و گلزنی کرد. کمک داور اما این گل را مردود اعلام کرد چرا که مدعی بود که در زمان شوت عادل، بلینگام در آفساید بوده است.  داور اما در این صحنه مرتکب اشتباهی فاحش شد چرا که پاتریک رابرتز در آفساید قرار داشت که هیچ مداخله ای هم در جریان بازی نداشت و جوب چند متر از مدافع وست برومویچ عقب تر بود.

در حقیقت تصاویر اهسته نشان می دادند که جوب بلینگام به هیچ وجه در آفساید نیست و سریک کیپره، آفساید را پر کرده است اما با توجه به این که سیستم داور ویدیویی در لیگ دسته دوی انگلیس وجود ندارد، این گل با اشتباه فاحش کمک داور، مردود شد. 

یک هوادار در شبکه اجتماعی اکس در این باره نوشته است:" سرقت، یک هفته دیگر، یک تصمیم شوکه کننده دیگر." و دیگری نوشته است:" بدترین بخش این است که به هیچ وجه آفساید به نظر نمی رسید." و دیگری هم نوشته است:" با این تصمیم ها دیگر چه نیازی به داور وجود دارد."  و دیگری هم نوشته است:" دو بازیکن با پیراهن سفید بین بلینگام و خط وجود دارند، چطور کمک داور نمی توانسته آنها را ببیند؟"

4125