اعتراف هافبک الهلال: به خاطر پول به عربستان آمدم

اعتراف هافبک الهلال: به خاطر پول به عربستان آمدم

پایگاه خبری فوتبالی - روبن نوس به خاطر صداقتش مورد تمجید هواداران قرار گرفت چرا که اعتراف کرد که به خاطر پول راهی لیگ عربستان شده است. 

به گزارش فوتبالی، عربستان به مقصدی جذاب برای بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است چرا که بسیاری از ستارگان در ماه های اخیر از اروپا راهی خاور میانه شده اند. روبن نوس یکی از انتقالات غیرمنتظره تابستان بود. در حالی که این هافبک پرتغالی از بارسلونا پیشنهاد داشت، با قراردادی سه ساله و با مبلغ 47 میلیون پوند راهی الهلال عربستان شد.

شایعاتی در مورد بازگشت نوس به لیگ انگلیس در هفته های اخیر مطرح شده بود و بحث انتقال او  به نیوکاسل و آرسنال مطرح شده بود اما این هافبک 26 ساله تصمیم گرفته است که در الهلال  بماند. نوس در مصاحبه با بی بی سی اسپورت تایید کرده است که پول، نقش مهمی در تصمیم او برای حضورش در لیگ عربستان داشته است:" قطعا یکی از دلایل این تصمیم، پول است و نمی توانی این را کتمان کنی اما وقتی که پروژه را دیدم، می دانستم که پروژه بسیار بسیار بزرگی است. تصور می کنم که برخی نمی دانند که این کشور چطور پیشرفت می کند و فوتبال چطور می تواند در عرض چند سال، رشدی سریع را داشته باشد.  در عرض یک سال، این تغییرات رخ داده است و اعتقاد دارم که در عرض دو تا سه سال، لیگ فوق العاده ای خواهیم داشت."

4125