تصویری زیبا از ورزشگاه بایرن مونیخ در روز برفی

تصویری زیبا از ورزشگاه بایرن مونیخ در روز برفی

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه آلیانز آرنا که ورزشگاه خانگی تیم بایرن مونیخ است، در روز های برفی چهره ای زیبا و جالب به خودش می گیرد.

به گزارش فوتبالی ، بایرن مونیخ امشب از ساعت 18 در این هفته از رقابت های بوندسلیگای آلمان به مصاف اینتراخت فرانکفورت خواهد رفت. البته این بازی در ورزشگاه خانگی تیم فرانکفورت برگزار می شود و بایرن مونیخ میزبان این بازی نخواهد بود. اما در این روز ها که هوا در کشور آلمان به شدت سرد است و برف می بارد، ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ چهره بسیار جالب و شکل زیبایی به خودش در میان برف ها گرفته است.

سرما و بارش برف در کشور آلمان بسیار زیاد است و به همین دلیل لیگ این کشور در ماه ژانویه تعطیل می شود. اما اکنون که هنوز ماه ژانویه هم فرا نرسیده است می بینیم که یکی از اصلی ترین استادیوم های کشور آلمان یعنی ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ در برف ها محاصره شده است.

بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های بوندسلیگا با یک بازی کمتر نسبت به بایر لورکوزن در رده دوم است. بایرنی ها در این فصل با بایرلورکوزن در رقابت بر سر قهرمانی هستند و باید دید که تا پایان فصل چه اتفاقاتی رقم می خورد.

1471