ماموریت ویژه پرسپولیس جلوی هوادار؛ شکست یک طلسم

ماموریت ویژه پرسپولیس جلوی هوادار؛ شکست یک طلسم

پایگاه خبری فوتبالی – آیا پرسپولیس می‌تواند طلسم پیروزی مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی را از بین ببرد؟

به گزارش فوتبالی، امروز در یکی از دیدارهای مهم هفته دوازدهم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار است. پرسپولیس در بازی قبلی‌اش در آزادی مقابل الدحیل قطر شکست خورد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

بعد از آن بازی هواداران پرسپولیس انتقادات زیادی از مدیران، مربیان و بازیکنان تیم‌شان کردند. اعضای تیم پرسپولیس هم ضمن عذرخواهی از طرفداران پرسپولیس به آنها قول دادند در بازی بعدی جبران کنند. 

بازی بعدی همین امروز مقابل هوادار است. اما یک نکته جالب وجود دارد که می‌تواند ذهنیت بازیکنان پرسپولیس را درباره این بازی خراب کند. پرسپولیس تا امروز نتوانسته است تیم هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد!

این سومین فصل حضور هوادار در لیگ برتر است. در دو فصل قبلی دو تیم 4 بار با هم روبرو شده‌اند. دو بار در ورزشگاه آزادی به میزبانی پرسپولیس و دو بار در ورزشگاه دستگردی به میزبانی هوادار.

در فصل اولی که هوادار به لیگ برتر آمده بود بازی رفت دو تیم در آزادی با تساوی دو بر دو تمام شد. بازی برگشت در ورزشگاه دستگردی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در لیگ بیست و دوم پرسپولیس در بازی رفت که در ورزشگاه دستگردی برگزار شد به برتری 3 بر یک رسید. اما در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی هوادار موفق شد شکست دور رفت را جبران کند و یک بر صفر پیروز شود.

دو تیم یک بار هم در نیمه نهایی جام حذفی با هم روبرو شده‌اند که آن بازی هم در ورزشگاه دستگردی و به میزبانی هوادار برگزار شده که با برتری 3 بر یک پرسپولیس به پایان رسیده است.

به این ترتیب در دو بازی دو تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شده است یک تساوی و یک پیروزی برای هوادار به دست آمده است. بازی امروز سومین تقابل دو تیم در ورزشگاه آزادی است و پرسپولیس به دنبال این است که طلسم نبردن هوادار را در این ورزشگاه بشکند.

1359