دبل اعرابی در انزلی به کام سپاهان، تراکتور و سرخابی!

دبل اعرابی در انزلی به کام سپاهان، تراکتور و سرخابی!

پایگاه خبری فوتبالی - علی‌اصغر اعرابی با به ثمر رساندن دو گل به تنهایی باعث باخت ملوان در انزلی شد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر شمس‌آذر قزوین در بندر انزلی میهمان ملوان بود که این دیدار در نهایت با بریس علی‌اصغر اعرابی با نتیجه دو بر صفر به نفع شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.

اعرابی که فصل گذشته هم در لیگ آزادگان برای شمس‌آذر درخشیده و با ثبت ۴ گل و ۸ پاس گل یکی از مهره‌های اصلی این تیم در راه صعود بود، این فصل هم در یک بازی مهم خارج از خانه درخشید و باعث برد شمس‌آذر شد.

شمس‌آذر با وجود شروع لیگ برتر با سه امتیاز منفی، نتایج خوبی گرفته و موفق شده تراکتور و ملوان را به عنوان دو تیم بالای جدولی در تبریز و انزلی شکست دهد و با استقلال هم در قزوین مساوی کرده است. بازی‌هایی که امیرمحمد نسایی، پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری در آن‌ها درخشیده‌اند و این‌بار قرعه به نام اعرابی افتاد.

اعرابی ابتدای فصل به مس رفسنجان پیوست ولی پشیمان شده و دوباره به جمع شاگردان دقیقی برگشت و در این بازی پایش به گلزنی باز شد تا ستاره شمس‌آذر در انزلی علاوه بر اینکه سه امتیازی شیرین را برای سبزپوشان به ارمغان آورد، به کام سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس هم کار کرده باشد و مانع رسیدن ملوان به رتبه دوم شود.

1997