تیم قدرتمند هالند در EA Sports FC 24 که پول زیادی برای تشکیل آن هزینه کرده!

تیم قدرتمند هالند در EA Sports FC 24 که پول زیادی برای تشکیل آن هزینه کرده!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی از Ultimate Team خود در بازی EA Sports FC 24 رونمایی کرد و هواداران به این نتیجه رسیدند که او پول زیادی در این بازی خرج کرده است!

به گزارش فوتبالی، ستاره منچسترسیتی درون زمین فوتبال سعی می کند که همه چیز را با دقت کنترل کند و روی رژیم غذایی و آمادگی بدنی خود ، تمرکز ویژه ای دارد و در اوقات فراغتش هم به سراغ بازیهای ویدیویی علی الخصوص EA Sports FC 24 می رود. 

ستاره نروژی جمعه شب از  Ultimate Team  خود رونمایی کرد که به نظر می رسد که برای تشکیل چنین تیم قدرتمندی، پول زیادی خرج کرده تا بتواند همه این ستاره ها را داشته باشد. 

در ترکیب هالند، مشخص نیست که چه کسی درون دروازه قرار گرفته است اما خط دفاعی قدرتمند این تیم را کایل واکر، ویرجیل فن دایک، ادر میلیتائو و روبرتو کارلوس تشکیل می دهند. در خط هافبک، یحیی توره و رود گولیت حضور دارند و رونالدینیو، کیلیان امباپه  و خود هالند در خط حمله قرار گرفته اند. در حقیقت ستاره نروژی کارت 94 امتیازی خودش را انتخاب کرده است. هالند همچنین رونالدو نازاریو را به خاطر پسرخاله اش جاناتان برونز (که در لوون بلژیک بازی می کند) روی نیمکت نشانده است که البته از این بابت از اسطوره فوتبال برزیل عذرخواهی کرده و نوشته است:" از رونالدو معذرت می خواهم چون پسرخاله ام را به جایش انتخاب کردم!"

4125