پیش‌بازی سپاهان- مس رفسنجان/ سرنوشت ساکت در دستان مورایس

پیش‌بازی سپاهان- مس رفسنجان/ سرنوشت ساکت در دستان مورایس

پایگاه خبری فوتبالی- سرنوشت ماندن یا نماندن ساکت الهامی در مس رفسنجان به نتیجه بازی فردا بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که در این فصل هرچه حاشیه‌هایش بیشتر می‌شود بهتر نتیجه می‌گیرد و بدون تردید هم اکنون سر حال‌ترین تیم ایران به شمار می‌آید بعد از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حالا باید برای رسیدن به جمع مدعیان بالای جدول به مصاف مس رفسنجان برود و قطعا به دنبال کسب پیروزی در برابر این تیم است‌.

سپاهان نامه اخراج الهامی را مهر می‌کند؟

نتیجه بازی فردا در تعیین سرنوشت ماندن یا نماندن ساکت الهامی در مس رفسنجان بسیار تأثیرگذار است؛ اگر مس نتواند فردا در ماموریت سخت خود موفق شود و سپاهان را در خانه‌اش به چالش بکشد و به نوعی مقابل طلایی‌پوشان بازنده باشد الهامی در نزدیک‌ترین قسمت از درب‌های خروجی باشگاه رفسنجانی قرار خواهد گرفت.

مورایس به مس باج نداده است!

ژوزه مورایس به عنوان سرمربی سپاهان ۲ مرتبه مقابل مس رفسنجان قرار گرفته که آمار یک برد و یک تساوی را از خود برجای گذاشته و به نوعی نشان داده که به نارنجی‌پوشان باج نمی‌دهد.

آمار فاجعه‌بار الهامی مقابل سپاهان

ساکت الهامی به عنوان سرمربی ۶ مرتبه در برابر سپاهان قرار گرفته که تنها یک بار موفق به پیروزی شده و در ۵ مسابقه دیگر شکست خورده است تا به نوعی آمار فاجعه‌باری را مقابل طلایی‌پوشان به ثبت برساند.

به روایت آمار

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان ۷ بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که سهم سپاهان ۵ برد بوده و مس هم تنها به یک برد دست یافته است.

بازی قبلی دو تیم

سپاهان در آخرین بازی خود دو بر یک مغلوب الاتحاد شد و مس رفسنجان هم ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت تن به شکست داد.

وضعیت جدول

سپاهان با ۱۸ امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد مس رفسنجان هم با ۱۴ امتیاز روی پله نهم جدول ایستاده است.

هفته دوازدهم لیگ برتر

سپاهان- مس رفسنجان

شنبه ۱۸ آذر، ساعت ۱۵

تیم داوری:سعاد وفاپیشه، حسن ظهیری، حمدیرضا افشون، ایمان کهیش

۹۰۹۸