گابریل ژسوس خود را یک گلزن مادرزاد نمی داند

گابریل ژسوس خود را یک گلزن مادرزاد نمی داند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم برزیلی آرسنال خود را یک گلزن صرف نمی داند.

گابریل ژسوس مهاجم آرسنال در مصاحبه ای جدید ادعای خود مبنی بر اینکه گلزنی نقطه قوت او نیست را توضیح داده است. ژسوس در مصاحبه قبلی گفته بود که گلزنی نقطه قوت او نیست و اکنون برای شفاف سازی این موضوع اقدام کرده است. او همچنان اصرار دارد که گلزن صرف نیست و می گوید که به دنبال پیشرفت در فوتبال است. ژسوس در این فصل فقط ۲ گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده یکی در ماه سپتامبر برابر منچستریونایتد و دیگری در آخرین بازی مقابل لوتون تاون. اما او در ۴ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا ۴ گل به ثمر رسانده است.

گابریل ژسوس در پاسخ به سوالی در این باره گفت: "بازی مقابل لوتون تاون بسیار پر استرس بود و در آن موقعیت های زیادی وجود داشت و ما نزدیک بود به رقیب ببازیم و این طبیعت فوتبال است و آنها قصد داشتند ما را ببرند. من همیشه صادق بوده ام و آنجا، بعد از بازی، دلم می خواست حرف بزنم. من دوباره می گویم و حالا فکر می کنم واضح تر که فکر نمی کنم گلزنی یا کسب عنوان آقای گلی نقطه قوت من باشد من می توانم پیشرفت کنم، می خواهم پیشرفت کنم و پیشرفت خواهم کرد. من ویژگی های دیگری هم دارم هم گل می زنم و هم گل میسازم و تاکنون گل هایی به ثمر رسانده ام که به تیم کمک کرده اند."

این بازیکن برزیلی برای افزودن به تعداد گل های خود در بازی آخر هفته مقابل استون ویلا به میدان خواهد رفت. آرسنال در صورت شکست استون ویلا و شکست لیورپول مقابل کریستال پالاس می تواند پنج امتیاز از این تیم فاصله بگیرد.

۱۰۰۹