سوپرگل گارناچو برنده بهترین گل ماه لیگ جزیره

سوپرگل گارناچو برنده بهترین گل ماه لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی - سوپرگل آلخاندرو گارناچو، بازیکن آرژانتینی منچستریونایتد مقابل اورتون به عنوان بهترین گل ماه نوامبر 2023 لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف اورتون رفته بود. اولین گل این بازی را آلخاندرو گارناچو با یک قیچی برگردان زیبا به ثمر رساند. زمانی که گارناچو به هوا پرید و به توپ ضربه زد فکرش را هم نمی کرد که چنین گل زیبایی را به نام خود ثبت کند. این گل گارناچو همه را به یاد گل زیبای وین رونی در دربی منچستر انداخت که 12 سال پیش به نام مهاجم به نام آن روزهای شیاطین سرخ در خاطره ها ثبت شد.

گل آلخاندرو گارناچو همانطور که انتظار میرفت بنا بر اعلام رسمی وب سایت لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین گل ماه نوامبر 2023 انتخاب شد. انتظارها از این گل بیش از اینهاست و اغلب صاحب نظران فوتبال پیش بینی کردند که این سوپرگل می تواند به عنوان بهترین گل فصل لیگ جزیره انتخاب شود و حتی می تواند به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای برنده شدن جایزه پوشکاش هم باشد.

گارناچو در بازی اخیر منچستریونایتد مقابل چلسی تلاش کرد تا سوپرگل دیگری را به نام خود ثبت کند اما این بار موفق نبود. گارناچو علاوه بر به ثمر رساندن این گل زیبا، شادی بعد از گل خود را هم به سبک کریستیانو رونالدو انجام داد تا با یک گل خاطرات بازی های فوق العاده وین رونی و CR7 را به یاد همه بیندازد.

1369