تیمی که هر 15 بازی خود در لیگ هلند را بُرده و 52 گل زده است!

تیمی که هر 15 بازی خود در لیگ هلند را بُرده و 52 گل زده است!

پایگاه خبری فوتبالی - در این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال هلند، تیم پی اس وی آیندهوون عملکرد درخشانی داشته است به طوری که به نظر می رسد که این تیم بتواند با ادامه این عملکرد خیلی زود در این فصل از رقابت های لیگ هلند به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر پانزده هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال هلند سپری شده است. پی اس وی آیندهوون تمام 15 بازی خود در این فصل را برده است و به این ترتیب صدرنشین این رقابت ها با 45 امتیاز است. اما این تمام ماجرا نیست چرا که تیم پی اس وی در این فصل 52 گل به ثمر رسانده است و آمار گلزنی بسیار بالایی داشته است. از سوی دیگر آن ها فقط 6 گل دریافت کرده اند و در حال حاضر با تفاضل گل مثبت 46، یک تفاضل گل فوق العاده دارند. آن ها 45 امتیاز دارند و تفاضل گلشان مثبت 46 است و صدرنشین لیگ هلند هستند.

لوک دی یونگ بازیکن سابق بارسلونا در حال حاضر مهاجم تیم پی اس وی آیندهوون است. این مهاجم هلندی در این فصل از رقابت های لیگ هلند ده گل به ثمر رسانده است و بهترین گلزن پی اس وی بوده است. جویی ویرمان هم 9 پاس گل داده است و بهترین پاسور لیگ هلند در این فصل از رقابت ها بوده است.

1471